До уваги населення: що робити у випадку поганої роботи мобільного зв’язку в період відключення світла

Що робити у випадку поганої роботи мобільного зв’язку в період відключення світла

Мобільних операторів не відключають від електроенергії, однак багато антен приєднані до мереж житлових будинків, тож під час відключень у житлових будинках чи інших об’єктах антени також припиняють працювати.

Загалом антенам та вежам слід мати батарею або генератор на 3-4 чи 6 годин, які б забезпечували живлення, коли немає електрики. Проте не всі вони обладнані автономними джерелами живлення.

Батареї в середньому можуть забезпечувати роботу протягом 4-5 годин. Тобто, теоретично під час планових відключень до 4 годин проблем не має виникати.

Мобільна мережа автоматично переходить на резервні джерела і продовжує працювати. Та при відключенні світла відключається і домашній Wi-Fi, тож усі клієнти, звичайно, одразу переходять на мобільний інтернет. Мобільна мережа зазнає лавиноподібного росту навантаження, і це впливає на швидкість мобільного інтернету у кожного користувача.

Якщо зник зв’язок вашого оператора, фахівці радять спробувати скористатись національним роумінгом: можливо, в тому чи іншому населеному пункті у когось з операторів ситуація буде краща. Для цього треба зайти в налаштування й перевірити доступні мережі.

Оператори, щоб максимально продовжити роботу мережі під час вимкнення електроживлення, встановлюють пріоритети для послуг голосового зв’язку. Тоді як якість та швидкість послуг мобільного інтернету, який потребує багато ресурсів мережі, під час відключень електроенергії може знижуватись.

Фахівці закликають зменшити споживання мобільного інтернету під час відсутності електроенергії, щоб зменшити навантаження на обладнання, а відповідно, й енергоспоживання. Тоді обладнання зможе працювати довше, а люди зможуть в критичних ситуаціях скористатись зв’язком. Також абонентам доцільно використовувати для зв’язку послуги SMS та месенджерів, які «забирають» менше ресурсів мережі, ніж мобільний інтернет.

Крім цього варто уникати споживання «важкого» контенту (відеосервіси), відключити автоматичне завантаження фото та відео у месенджерах.

 

 

Прес-служба Лівівської обласної військової адміністрації