USAID АГРО збільшує бюджет фінансової підтримки на розширення елеваторних потужностей для зберігання та сушки зерна

Елеваторні потужності для зберігання зерна

Розмір фінансування збільшують майже удвічі — з 185 мільйонів до 380 мільйонів гривень.

Кількість потенційних проєктів, які будуть співфінансуватись, також зросла до 20 для розширення елеваторних потужностей для зберігання та сушки зерна.

Про це повідомив департамент агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації з посиланням на Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО).

Проєкт спрямований на розширення доступу мікро-, малих та середніх підприємств до послуг з доробки, сушіння та зберігання зерна на елеваторах, а також збільшення обсягів та тривалості зберігання зернових та технічних культур.

Це дозволить учасникам зернового ринку компенсувати нестачу потужностей, що виникла через обмежений експорт та ускладнену логістику.

Передбачається, що кошти субгранту будуть спрямовані на:

  • закупівлю обладнання по доробці, сушінню та зберіганню зерна. 
  • закупівлю лабораторного обладнання для визначення якісних показників зерна.

Очікується, що термін дії субгрантів в рамках субгрантової угоди не перевищуватиме 2 роки.

«Завдяки таким Проектам АГРО забезпечується прибутковість сільськогосподарського сектору  та прискорюється економічний розвиток сільських громад, що є вкрай важливим для цілей соціального, економічного зростання та відновлення України в умовах  агресії росії. Оскільки USAID АГРО подвоює співфінансування проєктів з розширення елеваторних потужностей та надасть 380 мільйонів гривень для 20 проєктів, існує можливість подати заявку тим агровиробникам Львівщини, що планували це зробити в рамках першого етапу, але, за певних обставин, не встигли подати заявку», — наголосила директорка департаменту агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації Тетяна Гетьман.  

Ознайомитися з вимогами та дізнатися, як подати заявку на участь можна за посиланням: https://bit.ly/3LzoL3X

Прес-служба Лівівської обласної військової адміністрації