І не важливо йду в магазин сама чи всією сім'єю з дітьми (ми всі знаємо, що діти це особлива розмова, коли йдеш з ними, то купиш звичайно вдвічі більше). Виходить що мимоволі ти кидаєш у візок багато зайвого, що зовсім не збиралася купувати. І тут вся річ у пастках, які майстерно розставили для покупців, інформує Ukr.Media.
Маркетологи магазинів називають свої хитрощі, які розставили для покупців "магазинними пастками" або "капканами". Цим секретом зі мною поділилася моя подруга, яка працює у супермаркеті. Вона також уточнила, що цією схемою користуються абсолютно всі великі мережеві магазини. Те, про що йтиметься у статті, працює абсолютно скрізь.
У свій вихідний подруга запропонувала нам піти як покупцям у магазин та почала акуратно показувати пастки магазину. І справді все так і виявилося, як розповідала подруга. Я поступово стала розуміти сенс задуму щодо розміщення продуктів та розміщення стелажів по торговому залу. Виходить, я неодноразово потрапляла у ці "капкани". Надалі буду розумніше і намагатимусь не втрачати пильності під час походів у магазини, сподіваюся не потраплю більше на хитрощі магазинних геніїв. Зараз я вам докладно розповім.
Розповідаю про 4 найпоширеніші пастки у супермаркетах, які змушують нас з вами робити покупки, які ми не планували.
Безкінечний лабіринт
Щоразу, коли я йду з візком по супермаркету, то починаю блукати і зовсім забуваю за чим я взагалі йду. Чи за ковбасою, чи за сиром? А в якийсь момент не можу зорієнтуватися де я безпосередньо перебуваю зараз. Ну зовсім як у лабіринті правда?
Як розставлені полиці з товаром по торговому залу, це продумана схема спеціалістами магазину (маркетологами), а зовсім не бездарна робота продавців. Найбільш популярні види товарів (хліб, молоко, яйця) розташовують у різних частинах залу, щоб у пошуках сметани, ти купив і м'ясо, і рибу, і шампунь.
Бійтеся довгої ходьби лабіринтами, особливо якщо взяли величезний візок, які до речі теж заповзятливі маркетологи розставляють біля входу. Тому що чим більше ви ходите, тим більше ви купуєте, і на касі грошей може не вистачити, замість 1 тисячі цінник виб'ють на 5.
Яскраві жовті та червоні цінники
Яскраві цінники з великими написами — це друга пастка для покупців. По собі знаю, побачила такий цінник і одразу хочеться підійти і розглянути, що там таке продається. І хоч-не-хоч чомусь беру товар і кладу в візок, адже ціна ну дуже знижена, хоча теж може бути невелика хитрість, спочатку ціну піднімають втричі, а потім вдвічі знижують. Часто буває що купила щось у супермаркеті по мега-знижці, а потім бачиш у невеликому магазинчику такий самий товар ще дешевше і зовсім без знижки! Я наприклад часто ведуся на такі ось хитрощі.
Заманюють нас червоно-жовтими цінниками, особливо їх багато на шляху до каси. А ще я часто ловлю себе на тому, що не читаю на ціннику дрібним шрифтом, наприклад там може бути написано, що ціна актуальна при покупці від 3-х штук товару. Але якщо я придивлюся, то цілком можу купити 3 пляшки соєвого соусу або 5 пачок соди, а потім вдома вже думаю, навіщо я це зробила! Або ж, якщо взяла один такий товар, то обурююся на касі, що не за знижкою пробили.
Взяла собі за правило, не вестись на цей жовто-червоний обман, бо наберу зайвих, непотрібних товарів. Тепер для мене жовто-червоний колір, це "небезпека" у магазині.
«Паровоз» із супутніх товарів
Товари, які йдуть як супутні, — це завжди зайві гроші, які ми залишимо в магазині. У магазинах спеціально ставлять курку поряд зі спеціями та сіллю, а борошно та яйця поряд із фруктами, варенням та дріжджами. На пральних машинах можна побачити ополіскувач, порошок та очищувач від накипу. І зверніть увагу, що ці супутні товари вони завжди без знижки і навіть більше скажу вони за супер високими цінами.
Прийшла до магазину за сиром для сирників, побачила згущене молоко і джем, і одразу на додачу накупила усього і побільше, особливо якщо голодна (це я про себе розповідаю, бо коли я голодна, то краще в магазин не ходити). Приходжу з надією купити сир за 200 гривень, а в результаті набираю на 1500 всілякої смакоти. На це розрахунок цієї чергової пастки для довірливих покупців, таких як я.
Беріть за правило, йдете за молоком, йдіть чітко до холодильника за молоком, не дивіться на всі боки, інакше не втримаєтеся. Це моя проста порада!
Хитрощі з розстановкою товарів на полиці різного рівня
Ніколи б не здогадалася про цей прийом магазинів, якби подружка не розповіла мені.
Схема проста:
- на рівні очей покупців розставляються товари дорожчі, щоб ми машинально взяли та поклали у візок дорогий товар;
- на найнижчих полицях завжди розставляють товари зі знижкою, їх навіть не завжди помітно і багато хто просто проходить повз, тільки найпильніші і знаючі покупці їх знаходять;
- у каси завжди багато смакоти для малюків, які випрошують у батьків ласощі постійно (мої діти роблять саме так — значить це 100% працює).
До речі, часто купую дітям йогурт у маленьких пляшечках, і знаю, що їх ставлять так, щоб не було видно терміну придатності і попереду завжди старіші. Я завжди дістаю з-під самої стінки, там точно свіжий товар. З молоком та сама ситуація.
Існує ще багато інших "пасток на покупців" у магазинах:
- гарне розміщення пляшок, яскравою етикеткою вперед, розміщення коробок з цукерками, так щоб було її повністю видно;
- фішка багатьох магазинів, це дурманливий запах їжі, адже зараз часто є куточок з такою їжею (пекарні, відділи кулінарії) і цей відділ як не дивно перебуває прямо у самому кутку магазину, і щоб до нього дістатися проходиш через усі прилавки;
- світлова гра, музичний супровід, оголошення по радіо.
На думку маркетологів. покупці повинні повільно блукати між рядами. Що довше перебуваєш у магазині, то більше купиш.
Завжди пам'ятайте ці хитрі хитрощі, пишіть список покупок і дотримуйтесь списку, не робіть необдуманих покупок.
У цій статті я розповіла про прості речі, які повинен знати кожен свідомий покупець. Істини настільки прості, що коли про них вперше чуєш, то розумієш, що колись я теж думала про це, але просто не придавала значення. Тепер я вже підкований покупець і відвідую магазини завжди зі списком товарів, ніколи не ходжу за продуктами голодною, намагаюся не брати в магазин дітей, купую швидко і одразу йду.
Залиште відповідь