На автобусних маршрутах Стрийщини запрацювала система «check-in — сheсk-out» — Новини Стрий

Скористатися нововведенням зможуть пасажири Новороздільського і Жидачівського напрямків

У Львові презентували систему «check-in – сheсk-out», яка днями запрацювала на приміських та міжміських автобусних маршрутах Львівщини.

На Стрийщині валідаторами обладнані 22 автобуси.

При вході в автобус пасажиру достатньо прикласти банківську картку або будь-який пристрій з функцією NFS до валідатора. Таким чином система реєструє початкову точку маршруту «check-in». При виході пасажир знову прикладає картку до валідатора та фіксує завершення поїздки «сheсk-out».

Система автоматично обраховує відстань та кількість зупинок, які проїхав пасажир, після чого знімає кошти за проїзд. У разі відсутності реєстрації під час виходу, система списуватиме з особистого банківського рахунку суму вартості проїзду еквівалентну вартості кінцевої зупинки.

Фото: ЛОВА

«Усі пасажири, які їдуть з цієї автостанції, до прикладу, в Новий Розділ чи Миколаїв мають змогу оплати свій проїзд безготівково, а саме завдяки системі «check-in – сheсk-out». Система автоматично вираховує кількість зупинок, які ви проїхали та списує кошти з банківської картки. Однак квиток, придбаний безпосередньо на автостанції також дійсний для проїзду. Зараз ще триває напрацювання системи обліку пільгових категорій населення. Найближчим часом на всіх транспортних засобах Львівщини, а це понад 1000 автобусів, повноцінно запрацює електронний квиток», – розповів начальник управління транспорту та зв’язку Степан Рудницький. 

Фото: ЛОВА

Обладнання для безготівкової форми оплати за проїзд встановили на усіх приміських та міжміських автобусних маршрутах, які курсують на території Львівської області. Окрім Самбірщини та Стрийщини, електронна оплата за проїзд працює у тестовому режимі в інших районах нашої області. Невдовзі система повноцінно запрацює на всіх напрямках.

Ініціативу реалізують в межах співпраці Львівської ОВА з інвестором із впровадження АСООП «Smart Ticket Technology».

«У кожному транспортному засобі є листівки, які інформують пасажирів про те, як вони поетапно можуть скористатися системою «check-in – сheсk-out». Якщо ж у пасажирів є запитання чи зауваження щодо роботи системи, вони можуть зателефонувати на нашу гарячу лінію чи написати нам на електронну пошту», – зазначив представник компанії «Smart Ticket Technology» Олег Долінський.

Номер гарячої лінії  «Smart Ticket Technology»: 0675741088, електронна пошта: [email protected]

Джерело