Витрати на розвиток підходів до портів європейської частини РФ будуть практично заморожені.
Інвестиції в ключові залізничні проєкти Росії, зокрема модернізацію Байкало-Амурської та Транссибірської магістралей, будуть знижені в п’ять разів до $720 млн через рекордний рівень боргів РЖД. Про це повідомляють росЗМІ.
Витрати на розвиток підходів до портів європейської частини РФ будуть практично заморожені.
Інвестиційну програму транспортної монополії, яка охоплює, зокрема, витрати на капітальне будівництво, у 2025 році зменшать на 37%.
З 12 млрд дол (1,3 трлн рублів) капітальні витрати РЖД скоротяться до 8 млрд дол (834 млрд рублів), водночас майже вся сума піде на підтримку поточної діяльності компанії.
Головними проблемами для РЖД стали борг та дедалі більші відсоткові ставки. Зокрема у середині 2024 року сумарна заборгованість РЖД досягала 24 млрд дол (2,54 трлн рублів), а до 2025 року боргове навантаження компанії може зрости до 37 млрд дол (3,9 трлн рублів).
Тож наступного року РЖД доведеться витратити 6,62 млрд дол (688 млрд рублів) лише на обслуговування боргу.
Нагадаємо, військовий бюджет РФ у наступному році досягне 6,2% національного ВВП — рівня військових диктатур Африки.
Раніше повідомляли, що у 2025 році Росія планує збільшити витрати на оборону. Зокрема, Кремль має намір витратити на військові потреби понад 13 трлн. рублів.
Залиште відповідь