Європейські прикордонні переходи виявилися не готові до нових обсягів вантажів, зазначив гендиректор Метінвесту.
Великі українські промислові підприємства не можуть відновити виробництво на повну потужність через блокаду традиційних логістичних шляхів – морських портів. Про це сказав генеральний директор Метінвесту Юрій Риженков у інтерв’ю, оприлюдненому у вівторок, 11 липня. «Вибудувані раніше логістичні ланцюги не працювали, а без портів у нових бракує потужності, щоб задовольнити потреби економіки України. Через блокаду з чорноморських портів довелося піти багатьом вантажам, і їх переспрямували на залізницю, на європейські прикордонні переходи. А вони були не готові до того, щоб з цими обсягами впоратися. І тому важка промисловість не може працювати на повну потужність», – сказав СЕО Метінвесту. За його оцінками, зараз металургійні підприємства холдинга завантажені на 60-70%, а гірничо-збагачувальні комбінати – лише на 35-40% від довоєнних показників. Риженков наголосив, що попри значні логістичні складнощі Метінвест намагається виконувати свої зобов’язання перед іноземними партнерами, та перед бюджетом і народом України. «Навіть за сьогоднішніх умов ми генеруємо позитивний грошовий потік, і тому в змозі працювати з кредиторами та інвесторами, і навіть робити певні інвестиції. Поки що ми прогнозуємо таку ж ситуацію і в найближчому майбутньому. Тому компанія буде обслуговувати свої борги, буде повністю виконувати зобов’язання перед інвесторами», – запевнив гендиректор. Раніше стало відомо, що розблокування морських портів та розширення номенклатури експорту забезпечить Україні надходження щонайменше $20 млрд на рік і значний приріст ВВП, а також знизить тиск на курс гривні і інфляцію. А у Мінінфраструктури назвали морські порти – ключовим елементом стабільності економіки України та її зростання.
Залиште відповідь