30 серпня у Києві в Палаці Спорту відбувся дебютний сольний концерт Клавдії Петрівни, під час якого співачка зняла з себе капелюха, виконуючи пісню «Я тобі брехала», однак залишилась втаємниченою за окулярами.
31 серпня під час другого сольного концерту Клавдія Петрівни повністю розсекретила своє обличчя, знявши спочатку капелюх, а потім й окуляри. У дівчині впізнали юну співачку із Львівщини Соломію Опришко із села Гірного Стрийського району. Соломія навчається в Дрогобицькому музичному коледжі імені Василя Барвінського, їй 18 років.
До цього часу виконавиця з’являлася у кліпах та на виступах у великому капелюсі з ширмою. Однак це не завадило юній дівчині збирати мільйонні перегляди на Ютуб, а її пісням – очолювати чарти українських радіостанцій. І це при тому, що свої перші пісні Соломія виклала в мережу всього рік тому!
До слова, обидва концерти виконавиці зібрали повний аншлаг, квитки на них розкупили ще задовго до початку, а бурхливе обговорення у соцмережах триває уже другий день поспіль. Коментарі – від позитивних, до різко негативних, на співачку посипався хейт і кпини за зовнішність.
На захист 18-річної Соломії та її творчості висловилися письменники та журналісти.
Зокрема ведуча, тележурналістка Тетяна Даниленко написала на своїй сторінці у фейсбук:
“Що мене найбільше вражає у нас, українцях, це отой знаменитий комплекс меншовартісності. Чи комплекс метрополії. Ми розчулені, коли чорношкірий/китаєць/грузин вдягає вишиванку і, ламаючи язика, читає Шевченка… Ми обожнюємо співаків, які зробили свої карʼєри та капітали в росії, а зараз переметнулися і бʼють себе в груди, розповідаючи про любов до України.
Усі наші улюблені медіаперсони – ті, що пройшли чистилище «Інтером», Медведчуком і веденням корпоративів у московських банях.
Наші улюблені політики – агенти/агенти впливу Кремля, незалежно від свого політичного забарвлення.
Тих, хто справді український, ми завжди підозрюємо. Klavdia Petrivna, наприклад, пише тонку ультимативно українську поезію. У ній безліч тільки тут зрозумілих відсилів та алюзій. Колоритна українська мелодика.
Щось тут не те, думає українець.
Це не вписується в звичний архетип.
Стандартна схема прийняття мистецького явища/персони така: воно спершу має отримати схвалення імперії (хоч якоїсь), розчинилися в ній, а вже тоді, видаючи за подвиг, згадати про своє українство. А так нічого ж неясно”.
Довідково: Клавдія Петрівна – це псевдонім, запозичений у героїні роману «Записки кирпатого Мефістофеля» українського письменника Володимира Винниченка.
Залиште відповідь