Перший набір програми «Молодь керує» зібрав 12 учасників.
Молодь мала змогу долучитися до управління громадою та отримати можливості саморозвитку.
Програму затвердила сесія Миколаївська міська рада ще в лютому, але через повномасштабне вторгнення її реалізували влітку. Стажування покликане сприяти сприянню втілення інноваційних, креативних молодіжних підходів до соціально-економічного та освітньо-культурного прогресу Миколаївської громади.
«Ми вирішили організувати стажування, бо хотіли познайомити нашу молодь із управлінським апаратом та структурними підрозділами міської ради. Нам важливо донести молодим людям, що зміни починаються з них. І якраз цього року вони мали змогу стати частинкою управління з середини. Маємо надію, що саме ці свідомі громадяни будуть потенційними членами команди міської ради», – зазначає голова Молодіжної ради при Миколаївській міській раді Олена Геряк.
Учасники могли стажуватись у будь-якому відділі міської ради: освіти, молоді та спорту; культури, туризму та охорони культурної спадщини; соціального захисту; юридичному відділі; відділі бухгалтерського обліку та господарського забезпечення; секторі патронатної служби відділу організаційно-кадрової роботи.
Щоб стати учасником, достатньо було заповнити реєстраційну форму, прийти на ознайомлення із усіма відділами, принести документи та, обравши сферу діяльності, написати заяву. Стажування тривало 2 місяці, протягом цього часу молоді люди мали можливість змінювати структурні підрозділи.
Після завершення стажування в неформальній атмосфері учасники разом з керівниками відділів, де стажувались, та міським головою підвели підсумки та поділились своїми враженнями від програми. За результатами стажування усі учасники отримали сертифікати та офіційні рекомендації. Програму стажування для молоді в міській раді планують продовжувати у наступному році.
Нагадаємо, управління молоді та спорту Львівської ОВА останні кілька років працює над розвитком мережі молодіжних рад у громадах області, надає консультаційний та менторський супровід.
Прес-служба Лівівської обласної військової адміністрації
Залиште відповідь