Вихід винаходу на міжнародний ринок є показником того, що автор створив сучасну та дієву модель або методику, яка актуальна для використання в усьому світі. Багато людей розглядають переважно європейський ринок. Проте не варто виключати Сполучені Штати Америки – прості правила роботи на ринку та платоспроможне населення дозволять вашому винаходу максимально розкритися.
Головне – подбайте про захист об’єкта. Реєстрація патенту в США дозволяє отримати офіційний документ, що визначає власника винаходу та захищає його від крадіжки чи плагіату.
Скільки коштує та триває реєстрація патенту у США?
Реєстрація патенту в США доступна як для фізичних, так і для юридичних осіб. Вартість вираховується індивідуально, оскільки залежить від кількох факторів:
- складності задач;
- кількості пунктів у формулах;
- конкретного об’єкта патентування;
- термінів виконання замовлення.
У цілому ціна послуг кваліфікованих фахівців складає від 950 доларів. Чи варто користуватися послугами спеціалістів? Звісно, так. Як показує практика, майже половина заявок отримують відмову, і тільки приблизно 60% заявників проходять усі етапи експертизи й отримують патент. При цьому відмови зазвичай пояснюються причинами, яких можна було легко уникнути, якби заручитися допомогою фахівців.
Основні етапи реєстрації патенту у США
Для того, аби запатентувати винахід та отримати документ, який був би дійсним на території Сполучених Штатів Америки, потрібно пройти реєстрацію. Розпочинати її варто з попереднього патентного пошуку. Для підготовки всіх необхідних документів, а також перевірки винаходу на унікальність та оригінальність краще звернутися до фахівців. За посиланням https://wisegroup.com.ua/ua/patentuvannya-vynakhodiv-u-ssha/ ви можете детальніше дізнатися: як відбувається патентування в США.
Взагалі весь процес ділиться на кілька послідовних етапів:
- Складання заявки англійською мовою та підготовка пакета документів, який надалі потрібно буде подати до патентного бюро.
- Для детального опису об’єкта патентування необхідно додати графічне зображення: формули, креслення, фотографії тощо.
- Проходження двох етапів експертизи. винахід має пройти формальну та кваліфікаційну експертизи. Перша перевіряє власне документи та заявку. Друга – це аналіз самого об’єкта патентування. Перевіряється новизна та оригінальність, відповідність усім стандартам.
- Якщо винахід відповідає усім нормам, вам видають патент.
Багато компаній сьогодні хочуть вийти на ринок США. Це престижно та прибутково. Головне робити все офіційно й ретельно продумати представлення бренду на закордонному ринку. Патентування винаходу у США дозволяє захистити об’єкт від недобросовісної конкуренції та неправомірного використання, а також помітно підвищує його цінність і визначає одноосібного власника, який має право розпоряджатись готовим продуктом чи методом.