Європейська комісія дійшла висновку, що ланцюг доданої вартості в Китаї має переваги внаслідок нечесного субсидіювання.
Єврокомісія (ЄК) оголосила про введення компенсаційних мит на імпорт електромобілів із Китаю.і заходи вжито через порушення конкурентних умов на ринку внаслідок значних державних субсидій для галузі в КНР. Про це повідомляє сайт ЄК.
«Сьогодні, через дев’ять місяців після початку розслідування проти субсидій, Європейська Комісія запровадила попередні компенсаційні мита на імпорт акумуляторних електричних автомобілів (АЕА) з Китаю. На основі розслідування Європейська комісія дійшла висновку, що ланцюг доданої вартості в Китаї має переваги внаслідок нечесного субсидіювання, яке спричиняє загрози економічних втрат для виробників АЕА в ЄС», — мовиться в повідомленні.
Єврокомісія зазначає, що ЄС і Китай протягом минулих тижнів посилили інтенсивність двосторонніх консультацій у цій сфері та продовжують їх на технічному рівні для пошуку рішень, що будуть відповідати правилам Світової організації торгівлі та враховуватимуть занепокоєння з боку ЄС.
Зазначимо, що Єврокомісія застосовуватиме мита для китайських електрокарів BYD у розмірі 17,4%, для Geely – 19,9%, для SAIC – 37,6%. Продукція інших виробників електромобілів, які сприяли розслідуванню, але не надали необхідних зразків, обкладатиметься середнім митом 20,8%. Розмір мита для продукції інших китайських компаній, які відмовилися від співробітництва в ході розслідування, становитиме 37,6%.
Попередні мита щодо імпорту китайських електрокарів будуть застосовуватися з 5 липня на період до чотирьох місяців.
Протягом цього періоду рішення щодо подальшого застосування мит ЄС на цей імпорт із Китаю має бути погоджений між державами ЄС за письмовою процедурою та простою більшістю.
Після цього ЄС застосовуватиме визначені мита на імпорт електромобілів з Китаю на термін п’ять років.
Нагадаємо, раніше вже анонсувалось, що ЄС в липні запровадить додаткові мита на електромобілі з Китаю на рівні 38,1%, що призведе до збільшення вартості продажу автомобілів в Європі для компаній, починаючи з китайської BYD і закінчуючи Tesla.
Китай відреагував на плани ЄС запровадити тарифи на електромобілі
Залиште відповідь