Щоразу, коли ви йдете в магазин, вам хочеться купити все необхідне, але заплатити за це рівно стільки, скільки ці речі коштують. Однак, у маркетологів є стійкі наміри змусити вас заплатити більше, ніж потрібно. Ось як вони це роблять, інформує gazetapo.lviv.ua.
Обіцянка повернути гроші, якщо вам щось не сподобається
Це дуже сильно мотивує людей на те, щоб зробити ту чи іншу покупку. Проблема в тому, що не завжди гроші повертаються. З іншого боку, такі слогани за типом "повернемо гроші, якщо товар не сподобається", можуть говорити про дійсно якісний товар або послугу. Словом, це фортуна, в якій продавець в будь-якому випадку залишається в плюсі, а ви без грошей.
Вірусна реклама та акції
Існує дуже багато реклам, які буквально заражають людей бажанням говорити про неї. Величезна кількість виробників інвестували у вірусну рекламу, щоб люди говорили про неї якомога частіше. Згідно з даними статистики, це істотно підвищувало продажі.
Зміни в плануванні
Один і той же товар може нескінченно "подорожувати" по торговому залу. Спочатку він був в одному місце, потім опинився в іншому. Це необхідно для того, щоб ви більше часу проводили в торговому залі гіпермаркету. Це змусить вас витратити більше грошей, оскільки під час пошуків улюблених товарів ви точно подивіться на щось ще.
Створення штучного дефіциту
Людині властиво будувати логічні ланцюжки. Наприклад, хтось побачив, що на прилавку дорогий сир, але його мало. В такому випадку є ймовірність того, що людина подумає: "хороший, напевно, сир, раз його так мало залишилося". Тепер ви на таку вудку більше не клюне, оскільки ми попереджаємо вас, що подібне відбувається зовсім не випадково. Співробітники магазинів спеціально так роблять, щоб підштовхнути вас до покупки того чи іншого товару.
Все потрібне поруч
У продуктових магазинах поруч з печивом ставлять чай і каву, а в магазинах одягу сукні вішають поруч з туфлями. Це досить очевидний крок, але він працює просто ідеально. Ви хочете купити собі щось, а тоді дивіться на сусідню полицю або стелаж і розумієте, що можна прикупити щось ще, адже такий товар негоже купувати окремо. Така маленька і очевидна хитрість часом приносить магазинам величезні прибутки.
Наука на допомогу
Величезні корпорації і компанії розростаються, а їх прибуток зростає в геометричній прогресії. Вони можуть собі дозволити проводити різні дослідження на тему того, як людина реагує на різні логотипи, кольори, форми товарів і рекламу. Наукові дослідження допомагають підбирати такі методи продажів, які створюють на підсвідомому рівні у покупця бажання щось купити.
Залиште відповідь