Гарвардський професор розповів про ключові ідеї до успіху в бізнесі

Багато підприємців що починають, наївно вважають, що для успішного ведення справ достатньо мати гарну ідею і бізнес-модель. Історія підприємництва свідчить про те, що якщо ви будете боротися за свою ідею, то ваша мрія може стати реальністю, інформує gazetapo.lviv.ua.

Насправді професор гарвардського університету Райпорт вважає, що це всього лише красива казка, яка далека від реальності. Істина полягає в тому, що досить просто створити компанію: достатньо лише оформити кілька документів, а от змусити її працювати значно складніше. Для цього слід виконати ряд вимог, про які не повинен забувати ні один підприємець. Якщо для вас це питання актуальне, ознайомтеся з 8 ключовими ідеями, які допоможуть почати роботу серйозної компанії.

Об'єднайте мрію з деталями

Коли функції управління в компанії не можуть бути розділені, бізнес-лідер повинен уявляти собі майбутнє свого дітища і намагатися прив'язати його до реальності, до деталей, завдяки яким бізнес стає успішним. Джефф Безос, засновник Amazon, є яскравим прикладом лідера, який завжди поєднував ці аспекти.

Однак на початковому етапі у вас може не бути партнерів, тому підприємець обидві ролі повинен взяти на себе.

Необхідно постійно вчитися

Відомо, що багато бізнес-ідей спочатку важко реалізуються, цей процес ніколи не обходиться без проб і помилок. Вчитися веденню справ необхідно на льоту і не зупинятися ні на одну хвилину. Хороший лідер знає, як має змінитися з появою нової інформації.

Бізнес-культура компанії

Вона має велике значення для успіху навіть маленької організації, але вона повинна змінюватися, коли до проєкту долучаються нові люди. Не може бути єдиної тактики поведінки керівника в компанії з п'яти й зі ста осіб, але це не означає, що вам слід відмовитися від закладених в початку проєкту цінностей.

Стратегія повинна бути синхронізована зі статусом зростання

Стратегія компанії — це ключ до забезпечення впорядкованого і прибуткового зростання, незалежно від фінансового стану. Необхідно розробити початкову стратегію, в якій у вас є тільки ресурси, коли необхідно замислитися про інвестиції, і як тільки у вас з'являться перші фінансові надходження, стратегія повинна буде змінитися залежно від кожного раунду фінансування.

Це продовжується до тих пір, поки споживачі почнуть оплачувати послугу або продукт, надані вами, і ви зможете починати розширювати компанію, причому робити це треба якомога швидше.

Адаптуйтеся до трьох сил

За словами фахівців, всякий раз, коли ви множите кількість робочих в компанії на три (30, 90, 270, 810…), все докорінно змінюється:

Коли для того, щоб нагодувати кожного члена компанії, достатньо двох піц, лідер знає все про своїх співробітників і сам керує робочим процесом. Але коли компанія розширяється, в ній з'являються підрозділи та відділи, рядові співробітники з якими ви колись починали бізнес, вже не зможуть мати такого ж прямого контакту з лідером, як раніше.

Організація роботи

У кожній компанії є базовим бізнес-процес, оскільки це не що інше, як організація робочого процесу:

  • Визначення виконавця кожного завдання.
  • Використовувані інструменти.
  • Інструкції з їх застосування, передбачуваний результат.

Делегування повноважень

З розширенням компанії та ускладненням обов'язків лідерам доводиться делегувати деякі функції. Це стає очевидним, коли невідомо, як передати деякі функції відповідальним працівникам.

Багато підприємців досить часто допускають поширену помилку: вони хочуть охопити все у своїй компанії. Якщо ви не довіряєте людям зі своєї команди, компанія ніколи не буде ефективно розвиватися і рости.

Політика компанії повинна бути прозорою

Мабуть, це ключова порада для зростаючої компанії та спеціалізації відділів між якими нерідко виникає конкуренція. Легко можна втратити пильність і забути, що всі члени команди знаходяться в одному човні.

Важливо об'єднати в єдиний кулак фінансові, інженерні, торговельні та інші відділи, щоб домогтися успіху. Необхідно постійно нагадувати всім членам колективу про цілі, цінності та розвиток компанії.

Джерело