Брехня, яку можна вимовити на співбесіді, щоб справити враження

Немає жодної людини, яка б не збрехала на співбесіді. Навіть якщо ви похвалили себе трохи більше, ніж потрібно, хоч і цілком обґрунтовано, прикрашання — це теж брехня, інформує gazetapo.lviv.ua.

Але це цілком нормально, адже часто на співбесідах ставлять питання, частина з яких завалила б всіх, якби вони говорили правду. Так що брехати на співбесіді можна, головне розуміти, де саме, щоб не викликати підозру і справити враження. Але майте на увазі, що якщо ви збрехали про навички, якими насправді не володієте, навряд чи ви затримаєтеся на новій роботі, якщо швидко не освоїти їх.

На минулій роботі мені платили 30 тисяч на місяць

Навіть якщо ви заробляли на минулому місці смішні 5 тисяч, а влаштовуєтеся на 30, називайте на співбесіді суму хоча б на 10 тисяч більшу, ніж вам платили. Так у вас буде простір для маневру.

У будь-якому випадку з вами можуть почати торгуватися, кажучи, що не можуть запропонувати таку суму, але зате гарантують, що ви, почавши з 20, швидко доростете до 30. Зробивши задумливе обличчя, ви як би перебираєте в голові варіанти і показуєте, що цей крок для вас — зменшення зарплати з перспективою збільшення, і знехотя можна погодитися. В реальності зарплата зросла.

Я робив 2 завдання за цей час

Ще одна брехня щодо кількості роботи, навіть якщо передбачається зарплата значно більша при тих же обсягах. Головне не переплутай питання "скільки б ви могли зробити завдань за цей час" і "скільки ви робили". У першому випадку теж не потрібно перебільшувати, щоб не накинули зайвого, але і занижувати не варто, інакше ви покажетеся слабким працівником, не здатним витягнути графік.

А ось у другому випадку потрібно знижувати кількість до адекватного мінімуму. Якщо ви, наприклад, за 8 годин на заводі точили 100 гайок в комфортному темпі, називайте 80 або 90. Кількість сильно не впала, але, зіставляючи обсяги і зарплату, вам з меншою ймовірністю накинуть переробку за ті ж гроші.

Я мотивований

Все частіше керівники вимагають від співробітників мотивації, згуртування не в колектив, а в сім'ю, і тому подібні дії з курсів по тренінгу особистісного зростання, що не відносяться до робочого процесу і навіть заважають цьому.

Щоб здатися більш цікавим кандидатом, говоріть про свою мотивованість, будь то кар'єрне зростання, інтелектуальний розвиток або навіть бажання працювати в такій успішній компанії, що розвивається. Головне не перегни палицю, щоб не викликати підозри у ейчара.

Мені подобається працювати в команді

Навіть якщо ви інтроверт, цинік або мізантроп, завжди говоріть, що до душі працювати в команді, адже мало хто любить одинаків, особливо в умовах, де люди залежні від соцмереж.

Зрозуміло, не потрібно завзято доводити, як ви обожнюєте всі ці корпоративи, летючки тощо, просто донесіть, що ви не тільки не проти, але й дуже навіть за, і що легко контактуєте з незнайомими людьми.

Ваша сфера здалася мені цікавою

Про смаки не сперечаються, але навряд чи бухгалтерські розрахунки зі студіюванням податкового кодексу — це дійсно те, до чого багато хто прагне з дитинства. Навіть якщо робота сумна, але вона вам потрібна, підготуйтеся заздалегідь, знайдіть хоч щось цікаве в ній і не забудь згадати про це. Само собою, з ентузіазмом, щоб в це повірили.

Якщо вам "цікава" ця робота, ймовірність того, що на місце віддадуть перевагу взяти вас, а не іншого кандидата з кислим обличчям, стає вище.

У мене є неофіційний досвід в цій сфері

Проблема багатьох компаній в тому, що вони хочуть бачити в команді молодих хлопців і дівчат, але при цьому, щоб у них був досвід, бажано в кілька років. Але як бути, якщо у вас мало офіційного досвіду або його взагалі немає, але ви готові виконувати цю роботу і, що важливо, знаєте, як це робити?

Звичайно ж, збрешіть, але елегантно, розповівши про свій неофіційний досвід. Якщо це творча спеціальність, можна розповідати про фріланс, якщо технічна — про відрядну роботу. Найчастіше ніхто не буде перевіряти сказане, якщо знати міру.

Я знаю англійську на більш-менш прийнятному рівні

У деяких компаній знання англійської мови може стояти в списку додаткових переваг кандидата. Навіть якщо все, на що ви здатні, це сказати "привіт", варто згадати, що ви знаєте англійську на достатньому рівні, щоб прочитати простий текст і зрозуміти його суть.

Навряд чи цей навик коли-небудь вам знадобиться, якщо ви влаштовуєтеся в яку-небудь філію компанії з продажу солодощів, але навіть якщо так, у вас під рукою є Інтернет, і можна прогнати текст через перекладач, а після доопрацювати його за стилістикою.

Я не заспокоюся, поки не дороблю роботу до кінця

Навряд чи знайдеться багато людей, готових жертвувати своїм вільним часом заради того, щоб доробити нікому не потрібний звіт, але роботодавці люблять, коли людина демонструє працьовитість і відповідальність.

Не соромтеся і збрешіть на цей рахунок, навіть якщо ви, як тільки вдається, зістрибуєте з офісного крісла і мчите додому, залишаючи недороблені завдання. Головне — здатися тим, на кого можна покластися, і виглядати так, ніби ви готові працювати навіть у вільний час на благо компанії.

Джерело

Exit mobile version