Скрізь, де по нашій святій землі брудним берцом ступає ворог, – розруха і горе. Цілі міста і села перетворюються в руїни, життя – у смерть. Це боротьба світла проти темряви – нації будівничих проти руйнівників. І перемога в цій жорстокій битві – за нами! Адже попри “шквали” ракетних обстрілів та постійні знеструмлення, українці продовжують жити, працювати і розбудовувати свою країну. Ми дивимося у майбутнє. У майбутнє, в якому більше не буде рф.
Цей рік був гіперважким для всіх нас. Команда ЛКП “Львівавтодор” мала багато амбітних планів на 2022 рік, але війна багато з них поставила “на паузу”. Попри надскладні умови воєнного часу, вдалося продовжити частину важливих для міста інфраструктурних проектів в сфері реконструкції, капітального ремонту вулиць, замовником яких є підприємство.
Власне, коли в Україні ввели воєнний стан, підрядники один за одним почали оголошувати про настання форс-мажорних обставин і призупинення робіт по всіх об’єктах, де замовником є ЛКП “Львівавтодор”. Влітку поступово вдалося “розморозити” і активізувати частину цих робіт. Ось результати за 2022 рік!
Вул. П. Орлика стала повністю проїзною
Основні роботи по реконструкції вул. П. Орлика фактично завершено. Ремонт проводили частинами, відповідно рух відкривали поетапно. Зокрема, 16 листопада проїзною стала остання ділянка – від вул. Мазепи до будинку №2 по вул. П. Орлика.
Загалом в рамках реконструкції вул. П. Орлика зроблено майже 1 км нового дорожнього покриття, замінено всі комунікації, облаштовано кишені для паркування на 98 автомобілів, висаджено 46 дерев тощо. Біля дитячої лікарні ще мають бути облаштовані парковка на 62 машини та “доріжка”-серпантин для осіб з інвалідністю.
По вул. Пекарська з’явився новий громадський простір
У рамках капітального ремонту вул. Пекарська цьогоріч нанесли дорожню розмітку та облаштували громадський простір. Нова зона для відпочинку з’явилася на місці демонтованих МАФів біля Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Встановлено 5 лавочок, замощено плиткою площу 119 кв. м. та проведено озеленення. Влітку у затінку дерев тут особливо приємно сидіти і милуватися відреконструйованою вул. Пекарською.
У рамках реконструкції вул. Шевченка розпочато асфальтування двох останніх ділянок
Вулиця Шевченка є однією з найбільших дорожніх артерій міста і сполучає транспортні потоки з різних напрямків. Тому продовження робіт на цьому об’єкті було пріоритетним. Вже у травні вдалося відновити останній етап реконструкції вул. Шевченка.
Що ж маємо станом на сьогодні? Для проїзду транспорту було відкрито ділянку від вул. Залізничної до вул. Яцкова, водночас перехрестя вул. Шевченка – вул. Яцкова ще залишається перекритим. Наразі роботи ведуться на двох останніх ділянках – від вул. Яцкова до вул. Бортнянського та від вул. Бортнянського до вул. Ярослава Мудрого. Власне 24 грудня підрядник приступив до укладання нижнього шару асфальтобетонного покриття на обох цих відрізках вулиці. По всій довжині проїжджої частини від вул. Яцкова до вул. Бортнянського повністю постелили нижній шар асфальтобетону (довжина – 235 м), від вул. Бортнянського до вул. Ярослава Мудрого нижній шар уклали на ділянці довжиною 70 м.
Реконструкція вул. Бандери: демонтаж аварійної підпірної стінки, облаштування транспортного хабу
По вул. Бандери цього року частково нанесли дорожню розмітку, зокрема на перехресті з вул. Антоновича та вул. Русових запрацював перший у Львові регульований діагональний пішохідний перехід.
У рамках реконструкції вул. Бандери запустили в робочий режим наступні світлофорні об’єкти:
- вул. Бандери – вул. Політехнічна;
- вул. Бандери – вул. Антоновича – вул. Русових (з додатковим облаштуванням діагонального пішохідного переходу через вул.Бандери, вул. Русових та вул. Антоновича);
- вул. Бандери – вул. Героїв УПА;
- вул. Бандери – вул. Федьковича.
Також цього року провели демонтаж аварійної підпірної стінки біля Органного залу та облаштували на її місці нову (поверх неї буде зроблено “зелений схил”). Власне, 19 грудня для проїзду транспорту відкрили смугу руху вздовж цієї підпірної стінки, яка майже 4 місяці була перекрита у зв’язку з вищепереліченими роботами. Окрім цього, восени розпочали роботи з влаштування транспортного хабу на перехресті вул. Бандери – вул. Чупринки.
По вул. Хуторівка облаштували розвороти для великогабаритного транспорту
У рамках реконструкції вул. Хуторівка в районі вул. Демнянська зробили два розвороти для більш комфортного проїзду великогабаритного транспорту. Для завершення реконструкції залишається збудувати сходи на Сихівський міст, а також висадити зелені насадження, зокрема проектом передбачена висадка близько 450 дерев.
По вул. Б. Хмельницького встановили нові лавочки та велопарковки
У рамках реконструкції вул. Б. Хмельницького на ділянці від вул. Промислової до вул. Липинського цього року облаштували 8 лавок, 28 велопарковок, 6 велоопор та 14 смітників.
Що стосується реконструкції вул. Б. Хмельницького загалом, то основні роботи тут виконані. Залишається запустити в робочий режим світлофорний об’єкт біля АС-2, встановити питний фонтанчик на розі вул. Б. Хмельницького – вул. Кукурудзяна, дооблаштувати біля “Епіцентру” турнікетне огородження, щоб унеможливити перехід дороги в невстановленому місці.
“Зелена лінія”: прокладання вело-пішохідного маршруту на Сихові
Цього року вдалося продовжили роботи на об’єкті “Капітальний ремонт та облаштування велосипедної та пішохідної інфраструктури на території парку ім. Івана Павла ІІ”. Зокрема, облаштовано близько 600 м велодоріжки та хідника без верхнього шару покриття від кінця вул. Лісна до виїзду з нижнього “Шувару” на вул. Гната Хоткевича. Мова йде про так звану І чергу з облаштування “Зеленої лінії”, яка покликана “зшити” Сихів і центр семикілометровим вело-пішохідним маршрутом.
ЛКП “Львівавтодор”