На сьогодні Google є головною пошуковою системою, яка за даними експертів займає більше 90% віртуального пошукового ринку. Крім того, Google Ads є безсумнівно найкращим рекламним майданчиком, з яким постійно взаємодіє більше 60 відсотків користувачів, а запуск контекстної реклами в Google дозволяє в максимально короткий термін залучити нових клієнтів з наперед визначеної цільової аудиторії. Визначити вартість контекстної реклами Google в OVVA можливо тільки після детального опрацювання всіх аспектів впровадження рекламних заходів, включно з тематикою та цілями реклами, особливостями налаштування таргетингу тощо.
Якою може бути контекстна реклама в Google
Оголошення в контекстній рекламі Google можуть бути двох видів – текстовими та графічними (у формі банерів, які досить часто можуть поєднуватися з невеликими текстовими роз’ясненнями). Види контекстної реклами від компанії Google представлені:
- пошуково/текстовою рекламою у вигляді рекламних оголошень, які можуть відображатися за наслідками запиту користувача на головній сторінці чи збоку пошукової сторінки;
- торговою рекламою певних товарів, де за запитом у спеціальному блоці відображається зображення певного товару та його ціна (досить часто під зображенням наведено текстову інформацію про товар з описом його характеристик);
- медійною рекламою у вигляді графічних та відео оголошень на різноманітних сайтах, які появляються за запитом пошуковців з певної цільової аудиторії.
Завдяки правильно підібраній та налаштованій контекстній рекламі можна досягти відчутних результатів у просування певного товару, бренду чи послуги саме для цільової аудиторії, яка підбирається в залежності від віку, статі, виду професійних занять, освіти чи місця проживання.
Як визначається вартість контекстної реклами
Вартість контекстної реклами залежить від багатьох факторів та споживацьких аудиторій, в окремій сфері знадобиться всього лиш $100 на місяць, щоб стовідсотково охопити запити цільової аудиторії, в інших галузях кожен клік відвідувача сайту завдяки рекламі може коштувати $10 чи $100.
Також на вартість контекстної реклами впливає показник геолокації таргетингу, чим меншою є площа регіону, де будуть показуватися рекламні оголошення, тим меншою буде вартість з налаштування реклами. Крім того, важливим є час показу реклами, що довше впродовж доби показується рекламне оголошення, тим більшою є вартість послуг. Кінцева вартість реклами визначається за наслідками розробленого медіаплану – документу, де відображено результати аналізу цільової аудиторії, визначено її потреби та особливості поведінки.