У тіньовий флот Росії перейшло 800 нафтових танкерів — ЗМІ

Фото: portsinfo.ru SCF Baltica

Перевезення нафти такими танкерами означає, що застосування цінової стелі більш не має жодної рації, зазначає Bloomberg.

Головна умова для виконання цінової стелі для російської нафти на рівні $60 фактично перестала діяти через рік із лишком після його введення. Тепер майже вся нафта перевозиться танкерами тіньового флоту, які користуються західними страховками, констатувала Міжнародна група клубів страхування відповідальності судновласників (International Group of P&I Clubs), повідомляє Bloomberg з посиланням на документ.

Зокрема, близько 800 танкерів, які раніше страхувалися у членів групи, перейшли до так званого тіньового флоту Росії. 

У страховиків також фактично немає можливості перевірити, чи справді ті трейдери, що з ними ще працюють, купують нафту відповідно до встановленого цінового обмеження.

Видання зазначає, що російська державна нафтова танкерна компанія Совкомфлот перейменувала деякі зі своїх суден на честь міст країни після санкцій США. За даними Clarkson Research Services Ltd., Підрозділи найбільшого у світі суднового брокера, компанія залишається найбільшим у світі власником танкерів класу Aframax, кожен з яких здатний перевозити близько 700 тисяч барелів нафти.

Совкомфлот потрапив під санкції у лютому в рамках заходів США з нагоди другої річниці вторгнення Росії до України. Чотирнадцять його танкерів також були додані до списку поіменованих судів Міністерства фінансів США, внаслідок чого загальна кількість таких танкерів досягла 21.

Зазначимо, що в Росії все ж виникають проблеми з нафтоторгівлею. Зокрема, індійська компанія Reliance відмовилася від постачання нафти РФ танкерами Совкомфлоту.

Через деякий час з’явилося повідомлення, що всі компанії Індії відмовилися приймати нафту з танкерів Совкомфлоту.

Джерело