Фото: Думська Порт Одеси став ключовим для України під час війни
Європейські прикордонні переходи виявилися не готові до нових обсягів вантажів, зазначив гендиректор Метінвесту.
Великі українські промислові підприємства не можуть відновити виробництво на повну потужність через блокаду традиційних логістичних шляхів – морських портів. Про це сказав генеральний директор Метінвесту Юрій Риженков у інтерв’ю, оприлюдненому у вівторок, 11 липня. «Вибудувані раніше логістичні ланцюги не працювали, а без портів у нових бракує потужності, щоб задовольнити потреби економіки України. Через блокаду з чорноморських портів довелося піти багатьом вантажам, і їх переспрямували на залізницю, на європейські прикордонні переходи. А вони були не готові до того, щоб з цими обсягами впоратися. І тому важка промисловість не може працювати на повну потужність», – сказав СЕО Метінвесту. За його оцінками, зараз металургійні підприємства холдинга завантажені на 60-70%, а гірничо-збагачувальні комбінати – лише на 35-40% від довоєнних показників. Риженков наголосив, що попри значні логістичні складнощі Метінвест намагається виконувати свої зобов’язання перед іноземними партнерами, та перед бюджетом і народом України. «Навіть за сьогоднішніх умов ми генеруємо позитивний грошовий потік, і тому в змозі працювати з кредиторами та інвесторами, і навіть робити певні інвестиції. Поки що ми прогнозуємо таку ж ситуацію і в найближчому майбутньому. Тому компанія буде обслуговувати свої борги, буде повністю виконувати зобов’язання перед інвесторами», – запевнив гендиректор. Раніше стало відомо, що розблокування морських портів та розширення номенклатури експорту забезпечить Україні надходження щонайменше $20 млрд на рік і значний приріст ВВП, а також знизить тиск на курс гривні і інфляцію. А у Мінінфраструктури назвали морські порти – ключовим елементом стабільності економіки України та її зростання.
Залиште відповідь