Розповідаємо за що і скільки платять пікчерам, візуальним асистентам та які перспективи на ринку у того самого "біолога" з Clubhouse, інформує gazetapo.lviv.ua.
Нові інтернет-професії з'являються кожні кілька місяців. Деякі з них вимагають певних навичок і знань, наприклад, графічного і моушн-дизайну або 3D-моделювання. Інші досить легко освоїти з нуля. Які вимоги існують у нових спеціальностей, скільки заробляють і де навчаються такі фахівці.
Свіжі професії: хто такий "біолог" із Clubhouse та чому він з'явився
Найновіші і перспективні напрямки на сьогоднішній день — це сторісмейкер, фахівець з мемів, рекламний менеджер блогера, менеджер комерційного акаунта, розробник AR-масок, візуальний асистент і, звичайно, той самий "біолог" із Clubhouse.
Нагадаємо, з чого почалася історія з "біологом". Соціальна мережа Clubhouse з'явилася у квітні 2020 року, але в нас новим форматом — спілкуванням у "кімнатах" — захопилися пару місяців тому. Підвищений інтерес і перспективність соцмережі призвели до того, що в особисті повідомлення блогерів почали приходити пропозиції оформити "біо" за гроші. Це потрібно для того, щоб профіль був продаваним й одразу зацікавлював.
Сама по собі ініціатива відмінна, але те, як її "упакувала" героїня гучного листування, здивувало і насмішило користувачів мережі.
Сміх сміхом, а послуги таких ось "біологів" дійсно почали користуватися попитом. Детальніше про плюси і мінуси даного напрямку розповімо нижче.
Таких спеціальностей налічується вже кілька десятків, але вони і далі будуть стабільно з'являтися. Річ у тім, що онлайн-професії народжуються у відповідь на запит інтернет-спільноти. А запит цей зростає паралельно з функціоналом популярних додатків і виходом нових.
Нові онлайн-професії, пов'язані з соцмережами
Сторісмейкер
Хоча інструмент "сторіс" з'явився у 2016 році, сторісмейкери стали популярні відносно недавно. Річ у тім, що користувачі не відразу розсмакували нову "фішку", зате зараз вона стала основним каналом спілкування з аудиторією. Конкуренція за увагу глядача в сторіс висока, тому і контент необхідний якісний і захоплюючий. Тут-то на допомогу блогерам, експертам і комерції і приходять сторісмейкери.
Скільки отримує: від 3700 гривень на місяць від одного клієнта.
За що платять: за те, що продумує сценарії для щоденного контенту, монтує і публікує його.
Фахівець із мемів (пікчер)
Людину, яка створює смішні картинки для соцмереж, також називають пікчером. Ця творча професія вимагає від своїх представників знання графічних редакторів, ерудованості, креативу і, звичайно, почуття гумору.
Скільки отримує: якщо початківець "мемолог" володіє вище переліченими якостями, то він може заробляти від 4 до 11 тисяч гривень на місяць з одного клієнта, і йому навіть не потрібно спеціальну освіту. Якщо пікчер досвідчений і з хорошим портфоліо, то і оплата буде помітно вищою.
За що платять: за залучення нових підписників, утримування їх уваги і збільшення лояльності аудиторії.
Розробник AR-масок
Маски — інструмент, що дозволяє швидко і безкоштовно просуватися в інстаграмі. Єдиною категорією витрат для такого методу стануть послуги розробника, який повинен добре орієнтуватися в сервісі SparkAR і знати основи 3D-моделювання.
Скільки отримує: від 3700 гривень за одну просту маску.
Візуальний асистент
Такий фахівець продумує клієнту концепцію стрічки, формулює технічне завдання для фотосесії, а потім працює з готовими знімками для того, щоб вони гармонійно поєднувалися після публікації. Навчитися цій професії можна у топ-фахівців із візуалу в інстаграмі.
Скільки отримує: від 3700 гривень на місяць (проєктів може бути багато)
Менеджер комерційного акаунта
Вести профіль бізнесу в соціальних мережах — комплексне і відповідальне завдання. Такому фахівцеві довіряють всі — від постів і сторіс до відповідей на питання в директ і коментарях. Зрештою, від нього залежить той образ і репутація, яку бренд завоює в очах аудиторії.
Скільки отримує: в цій професії комфортно можна працювати з 2-5 клієнтами, коли зарплата з одного починається від 11300 гривень. Навчання на менеджера комерційного акаунта проводять в онлайн-школах.
Рекламний менеджер блогера
В обов'язки такого фахівця входить покупка реклами для просування блогу клієнта, а також її продаж для його монетизації, відповідно. Щоб якісно справлятися з такими функціями, треба володіти хорошими навичками комунікації. Також бажано вміти аналізувати дані, адже для ефективного просування важливо працювати зі статистикою профілю.
Скільки платять: рекламний менеджер блогера заробляє 3700 гривень на місяць з одного клієнта. Це нижня ціна, все залежить від рівня професіоналізму і популярності блогера.
"Біолог" із Clubhouse (той самий)
Унікальний додаток, що з'явився в AppStore у 2021 році, наробив багато шуму. Люди побачили в ньому відмінний метод просування і пошуку клієнтів. Зрештою, на ринку швидко з'явилися фахівці, які смішно називають себе "біологами" і в послуги яких входить заповнення розділу "біо" в Clubhouse.
Їх можна порівняти з копірайтерами, які кілька років тому заповнювали в інстаграмі шапки профілів. Тільки ось таких "біологів" ніхто не сприйняв серйозно, та й популярність самого додатка швидко пішла на спад, тому, ймовірно, професія не проіснує довго.
Якщо ви любите ризикувати, а не йти протоптаною доріжкою, то професії на кшталт "біолога" вам підійдуть. Але ось людям, які тільки роблять перші кроки у фрілансі, все-таки рекомендується починати з більш простих, поширених професій, за якими вже розроблені навчальні програми і ясні перспективи.
Залиште відповідь