У Лос-Анджелесі розробили додаток NewNew, який пропонує користувачам заробляти на тому, що інші приймають за них рішення в повсякденному житті, інформує gazetapo.lviv.ua.
Автор ідеї — канадська підприємниця Кортні Сміт. Вона описує свою розробку як "людський фондовий ринок", на якому ви купуєте частки життя реальних людей, щоб контролювати їх рішення і стежити за результатами.
На ділі все виглядає не так страхітливо. Користувач може поцікавитися у аудиторії, наприклад, що замовити на вечерю, що надіти на зустріч або як назвати персонажа книги. Він пропонує пару варіантів на вибір, а його підписники за символічну плату $5 можуть проголосувати за одну з опцій.
Щоб отримати гроші, автор опитування повинен втілити в життя той варіант, який набрав найбільшу кількість голосів. Якщо ж користувач відмовиться від виконання побажань аудиторії, гроші повернуться всім "вкладникам" назад на рахунок.
За додаткову плату люди можуть пропонувати свої варіанти.
За словами Кортні, додаток розрахований на представників творчих професій: письменників, художників, музикантів, блогерів. Зокрема, NewNew допоможе інфлюенсеру тісніше взаємодіяти з аудиторією і також на цьому заробляти.
В цей час NewNew функціонує у форматі бета-версії.
Залиште відповідь