Марафон Здоровʼя — соціальна ініціатива обʼєднаних медичних брендів, яка спрямована на те, щоб допомогти якомога більшій кількості населення отримати широкий спектр медичних послуг безкоштовно, або ж зі значними знижками.
Все для того, щоб у скрутний час кожен мав змогу потурбуватись про власне здоровʼя та здоровʼя близьких.
Так, релоковані медичні центри разом з «MonoDoktor» об‘єдналися і запускають проєкт «Марафон Здоровʼя», який покликаний надавати широкий спектр медичних послуг львівʼянам, ВПО та ЗСУ.
Послуги, які можна отримати безкоштовно або з суттєвою знижкою: офтальмологічні, лікування безпліддя, гінекологія, мамологія, спостереження вагітності, педіатрія, стоматологія, уся необхідна діагностика.
«Львів став справжнім гуманітарним хабом та прихистком для тисяч постраждалих внаслідок війни. Львівщина одна з перших допомагала релокуватись підприємствам з гарячих точок України. МоноДоктор спільно з Львівської ОВА, своєю чергою, обʼєднали зусилля для того, щоб допомогти медичним брендам знайти локацію для продовження діяльності власної справи. А зараз вони мають сміливість не просто продовжувати працювати, а й творити добро для інших»,- зазначили у департаменті економічної політики Львівської ОВА.
У департаменті наголошують, що історія кожного бренду особлива. До прикладу, мережа офтальмологічних центрів Візіум унаслідок військових дій втратила 2 відділення у Краматорську та Сіверськодонецьку. Та попри це, команда прагне продовжувати працювати та тим самим допомагати тисячам мешканців.
Серед релокованих: медичний центр для жінок та дітей «ЛелекаАп», які змогли відкрити нове відділення у Львові, центр репродукції «Надія», багатопрофільний медичний центр «MedUnion» — родом із Сум.
Для отримання послуг в межах Марафону Здоровʼя потрібний попередній запис.
Проєкт триватиме упродовж місяця з 16-го вересня по 14 жовтня. Прийоми за спеціальними пропозиціями будуть двічі на тиждень (19, 22, 26, 29 вересня та 3, 6, 10, 13 жовтня) за адресою: м Львів, вул. Залізнична, 7 (години роботи: 8:00 — 20:00).
Прес-служба Лівівської обласної військової адміністрації
Залиште відповідь