Програма для оптимізації процесів ресторанного бізнесу

Власники бізнесу, у тому числі ресторанного, бажають досягти того рівня, щоб усі процеси були під суворим наглядом та контролем. Адже від цього безпосередньо залежатиме успішність компанії та її дохід.

Досягти цього допоможе програма обліку для кафе Syrve. Вона пропонує величезні можливості для власників кафе, барів та ресторанів – кожен спеціаліст зможе бачити власну роботу та отримати програму для її оптимізації. Але на цьому можливості сервісу не закінчуються.

Переваги та можливості Syrve

Для кожного працівника ресторану або кафе програмне забезпечення Syrve буде корисним:

  1. Для власника бізнесу. Ви зможете контролювати доходи та витрати, дивитися на роботу фахівців у своєму закладі, відстежувати завантаженість залів та частоту відвідування кафе чи ресторану. До того ж програма дуже зручна — вам не доведеться перестрибувати з вікна на вікно, щоб подивитися зміст складу і уточнити витрати і фінанси в цілому. Більше того, всі дані будуть надані на даний момент. За бізнесом можна стежити та його контролювати навіть перебуваючи в іншій країні;
  2. Для бухгалтера. Фахівці зможуть контролювати кошти, які витрачатимуться на будь-які товари та продукти у реальному часі. Можна буде швидко та ефективно формувати будь-які звіти – адже це саме те, що й потрібне керівництву. Єдине, чого немає у програмі – це відсутність податкового обліку;
  3. Для менеджерів. Завдання цих фахівців — знати буквально все про роботу ресторану чи кафе, а також роботу персоналу. Якщо начальству потрібно дізнатися, хто виконує більше роботи або в цілому працює ефективніше, в які години відвідування максимальне, на що йде найбільше грошових витрат, менеджер зможе швидко на все це відповісти саме завдяки такому зручному сервісу. Менеджер стежитиме за роботою кожного офіціанта — якщо виникнуть проблеми з грошима, можна вжити заходів за фактом, а не шукати винного наприкінці місяця, коли буде брак коштів. Також менеджери зможуть резервувати приміщення для банкетів – все це можна контролювати в одному місці, а тому не буде накладок;
  4. Для шеф-кухарів. Головне для такого фахівця — це швидко отримати замовлення та приступити до його виконання. У кухарів будуть замовлення висвічуватись на екрані, що дуже зручно. До того ж можна планувати закупівлю певних продуктів — більше не доведеться заводити спеціальні зошити, де незручно вести такі списки, адже можна щось забути додати або, навпаки, замовити зайвого.

Як видно, сервіс Syrve дуже зручний. А щоб оптимізувати всі процеси, налаштувати програму, запропонувати найкращі рішення можна замовити послуги компанії «Кнайпа Про Сервіс». Тут вам навіть допоможуть відкрити ресторан «під ключ».

Можна зробити безліч помилок перед тим, як вийти на позитивний результат. А можна пропустити цей етап і відразу ж почати розвивати свій бізнес, поринати у важливіші процеси для його просування. А ось оптимізацію краще довірити професіоналам – це незалежні експерти, які допоможуть знайти слабкі місця та покращать їх за допомогою програмного забезпечення та роботи з персоналом.