Стрімкий розвиток технологій створює нові професії та посади, про які ніхто навіть не замислювався кілька десятиліть тому. Ось невелика добірка кращих професій сучасності. Проте пам'ятайте, що «найкращий» — поняття суб'єктивне, інформує gazetapo.lviv.ua.
Контент-мейкер
Ця професія в інтернеті зародилася разом із блогерським майданчиком, де люди могли писати все, що заманеться. Але справжній заробіток виробників контенту почався тільки після створення YouTube, Facebook і Twitter. Зараз ця сфера «годує» десятки тисяч людей по всьому світу.
Щоб заробити, ви можете вести свій блог на сайті, просувати товари компаній з допомогою рекламних текстів або створити відеоблог, який дозволить вам стати лідером думок.
Але той, хто хоче заробити на блогах, зобов'язаний постійно стежити за тенденціями, вловлювати інтереси власної аудиторії та володіти мінімальними навичками в маркетингу.
Контент-мейкером може стати кожен. Головне — не переставати вдосконалюватися. На щастя, для новачків існують безкоштовні та платні вебінари.
Організатор простору
Дизайнерів приміщень замінили організатори простору, які позбавлять будь-який будинок від непотрібного мотлоху. Головна мета цих хлопців — навести порядок у вашому домі. Потрібні предмети розставляються таким чином, щоб вони не викликали у власника будинку дискомфорт під час використання, а непотрібні речі просто відправляються на звалище.
З'явилася ця професія у 2015 році після того, як була випущена книга «Магічне прибирання» Марі Кондо. Її творіння дало цій спеціальності відмінну рекламу і кожен почав займатися нею для себе або допомагав організовувати простір іншим. Звичайно, за непогані гроші.
Щоб стати організатором приміщення, ви повинні володіти баченням дизайнера і навичками психолога. У нашій країні та сусідніх державах організатор приміщення — екзотична професія, але у неї є всі шанси на розвиток.
Мобільний розробник
Епоха смартфонів почалася ще в далекому 2007 році. Раніше розробники додатків не створювали мобільні версії своїх продуктів, але тепер все інакше. Все більше компаній розглядають виключно мобільний ринок. Покупки, системи розумного будинку, електронні розваги — все це доступно на смартфонах і значно спрощує всім життя.
Для тих, хто освоїв мову програмування — мобільна розробка стала золотою жилою. Аналітики вважають, що мобільні розробники будуть отримувати ще більше грошей, ніж зараз. Стати спецом у цій галузі можна й самому, використовуючи безмежні простори інтернету, або спростити собі завдання і піти на курси.
Інженер з сонячної енергетики
Енергію Сонця отримували ще у вісімдесятих, але тоді ця галузь енергетики не могла позмагатися з ТЕС, АЕС, ГЕС і т. д. Однак, ці типи станцій використовують поновлювані джерела енергії, тому на заміну їм прийдуть сонячні батареї.
Інженери з сонячної енергетики зустрічаються в розробці та виробництві сонячних батарей, на сонячних електростанціях, у науково-дослідних інститутах, які займаються екологією. Неможливість відновлення багатьох ресурсів зроблять цю професію однією з найбільш потрібних у майбутньому.
Пілот дронів
Багато технологій, які стали суспільним надбанням, спочатку призначалися для військових цілей. Наприклад, інтернет і безпілотні літальні апарати. Але останні пару років тому почали активно використовуватися цивільними. Зараз безпілотники застосовуються для зйомки відео, доставки товарів, а також для виклику екстрених служб.
У надрах технологічних гігантів створюються безпілотні повітряні таксі. А деякі типи цих пристроїв уже беруть участь у спортивних змаганнях. Незалежно від області застосування — всім безпілотникам потрібен диспетчер, який буде управляти ними. Освоївши управління такими апаратами, ви зможете сміливо називати себе пілотом.
За аналогією до мобільних розробок, пілот дронів, за визначенням аналітиків, — одна з перспективних професій майбутнього.
SMM-спеціаліст
Тепер великі компанії ведуть свій бізнес і в соціальних мережах. Щоб забезпечити попит на свої товари або послуги, потрібно з максимально використовувати рекламу в Instagram та на інших платформах. Немає такої ніші, якій не потрібні соціальні мережі. Навіть кав'ярні та перукарні залучають своїх клієнтів з допомогою цього потужного інструменту.
Забезпечити приплив клієнтів і аудиторії можуть SMM-щики. Ці фахівці досконально вивчають цільову аудиторію і налаштовують рекламні кампанії.
SMM-менеджери займаються залученням трафіку, співпрацюють із лідерами думок і створюють аудиторію для своїх клієнтів. Однак, із зарплатами тут не все так солодко — клієнти вимагають багато, але платити хочуть не завжди. Та поки соцмережі живі, SMM-менеджери не залишаться без роботи.
Вивчайте тренди, не стійте на місці і продовжуйте розвиватися як спеціаліст. Будьте гнучкими і підлаштовуйтеся під тенденції. З'явилася нова неосвоєна ніша? Тоді не потрібно чекати, вперед, візьміть на себе роль першовідкривача!
Залиште відповідь