Переїзд офісу – процедура, яка потребує уважної підготовки. Щодня простою офісу — це гроші для керівника компанії, тому організувати потрібно все у максимально короткий термін. Ідеально, щоб увечері одного дня працівники пішли додому, а вже наступного дня приїхали до нового офісу, де все готове до роботи. Щоб організувати такий офісний переїзд, потрібно добре підготуватися. У цій статті ми розповімо покроковий план дій для грамотного переїзду офісу, а також дамо кілька порад.
Організація переїзду офісу
Відразу обмовимося, що нижче наведено план для класичного офісу, який включає кілька робочих місць, обладнаних комп’ютерами. Якщо вас офіс має інший вигляд, наприклад, включає інсталяції, важливі для роботи, адаптуйте план під себе.
Покроковий план переїзду офісу виглядає так:
- Переїзд ідеально виконувати в останній день оренди офісу, звідки компанія виїжджає — це дозволить заощадити гроші. Відповідно добре, якщо вдасться знайти нове місце під оренду, плата за яке буде здійснюватися з дня переїзду. Перше завдання – визначитися з місцем, куди плануєте переїжджати.
- Попросіть співробітників забрати з собою всі особисті речі в день виїзду офісу – це дозволить не лише скоротити кількість речей для перевезення, а й уникнути їхньої втрати.
- Підготуйте план розстановки речей у новому офісі.
- Зверніться до компанії, яка надає допомогу у перевезенні речей. В ідеалі, щоб це була компанія повного циклу, яка: збере речі та акуратно їх запакує, подасть автомобілі та занурить у них майно, на місці розпакує речі та розставить їх за заздалегідь підготовленим планом.
Вибираючи компанію для переїзду офісу, зверніть увагу на відгуки про цю компанію, а також на надання страховки речей з її боку.
Залежно від розміру офісу термін переїзду може змінюватися. Заздалегідь обговоріть з фірмою, якій плануєте довірити переїзд, всі нюанси та терміни, які їм знадобляться на перевезення та розпакування речей.
Офісні переїзди у Львові
Офісний переїзд Львів пропонує компанія «Мій переїзд». Крім Львова вона також працює й в інших містах України. Загалом з 2015 року компанія успішно допомагає здійснювати переїзди офісів. Крім цього виділимо ще декілька переваг компанії:
- Надійне пакування всіх речей.
- Співпраця за договором.
- Доступні ціни на переїзди
- Допомога зі збиранням меблів, підключенням комп’ютерів і таке інше.
Компанії можна довірити переїзд будь-якої складності.