Новий центр надання адміністративних послуг обслуговуватиме 24 тисячі мешканців однієї з територіальних громад та у ньому надаватимуть понад дві сотні адміністративних послуг.
Сьогодні, 26-го січня, у Боринській територіальній громаді почав працювати шостий в області сучасний центр надання адміністративних послуг — Дія.Центр. Це перший у 2023 році в області ЦНАП, який відкрили за кошти субвенції з державного, обласного та місцевого бюджетів.
Вартість реалізованого проєкту становить майже 9 мільйонів гривень — майже половина суми виділена з обласного бюджету. За цю суму здійснили капітальний ремонт нежитлової двоповерхової будівлі, закупили меблі, а також комп’ютерну техніку, у тому числі обладнання «електронна черга».
«Щодня ми працюємо над розширенням та модернізацією мережі центрів надання адміністративних послуг на території області. На сьогодні попри труднощі, спричинені війною, в громадах Львівської області працює 60 центрів надання адміністративних послуг, 16 територіальних підрозділів, 205 віддалених робочих місць та 1 мобільний ЦНАП», – наголосив заступник голови Львівської обласної державної адміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Олександр Кулепін.
Голова Боринської територіальної громади Михайло Шкітак розповів, що відтепер понад 24 тисячі жителі громади матимуть можливість отримати якісні адміністративні послуги та супутні сервіси за один візит.
«Ми пишаємося тим, що наша громада отримала можливість мати свій ЦНАП, із відповідними стандартами європейського зразка. Дякую усім, хто долучився до реалізації цього проєкту. Завдяки підтримці Львівської ОВА ми провели ремонти будівлі, обладнали приміщення згідно з європейським зразком. Новий Дія.Центр обслуговуватиме 24 тисячі населення – це досить багато і надавати повний спектр адміністративних послуг. Крім цього ми маємо 5 віддалених робочих місць, де адміністративні послуги надаватимуть наші старости, які працюють у громаді», – зазначив Михайло Шкітак.
У Дія.Центрі мешканці зможуть отримати 216 адміністративних послуг у зручних та доступних умовах. Зокрема, це найбільш запитувані послуги з реєстрації місця проживання та актів цивільного стану, реєстрації речових прав на нерухоме майно та бізнесу, послуги у сфері земельних відносин та архітектурно-будівельної діяльності, послуги соціального характеру та інші послуги місцевого значення.
«У ЦНАПі запроваджені єдині стандарти щодо якості надання послуг – зручно, швидко та просто. Мешканці громади можуть передавати електронні копії цифрових документів, використовуючи застосунок Дія, адже ЦНАП приєднався до послуги Дія.QR», — резюмував начальник управління з питань цифрового розвитку Львівської ОДА Максим Столярчук.
Прес-служба Лівівської обласної військової адміністрації
Залиште відповідь