Складання резюме — це продаж себе. Тому цілком логічно, що, розмірковуючи над тим, що включити до резюме, деякі з нас відразу ж переходять до очевидних прикладів успіху. Виконання поставлених завдань, реалізація проєктів, підвищення служби — все це, звичайно, має своє місце в резюме. Але може існувати ціла низка важливих навичок, які ви упускаєте просто тому, що вони здаються вам вродженими, інформує gazetapo.lviv.ua.
Що таке м'які навички?
Можливо, ви вже знаєте різницю між «м'якими» та «жорсткими» навичками, але якщо ні, то ось невелике зведення. М'які навички більшою мірою пов'язані з тим, які ми люди, а не з реальними завданнями, які ми можемо виконувати в тій чи іншій ролі. Наприклад, вміння спілкуватися з людьми та легко працювати з колегами — це м'яка навичка, а вміння знімати та редагувати відеоконтент — жорстка навичка.
Справді, ви не зможете, наприклад, претендувати на роботу в галузі комп'ютерних наук, не маючи підготовки за відповідними програмами, але, як показують дослідження, жорсткі навички — це не все, що цікавить роботодавців.
Деякі «м'які» навички, які особливо приваблюють босів, — це креативність, уміння переконувати, співробітництво, адаптивність та емоційний інтелект — усі навички, які демонструють, як ви працюєте з іншими людьми та пропонуєте нові ідеї.
Нижче ви дізнаєтеся трохи більше про те, що насправді означає кожен із цих навичок і чому вони так цінуються в компаніях.
Креативність
Компаніям потрібні люди, здатні творчо підходити до вирішення проблем та завдань у всіх сферах діяльності, від розробки програмного забезпечення до управління персоналом. Зосередьтеся на відточуванні своєї здатності пропонувати нові ідеї у 2024 році.
Переконання
Керівники та менеджери з підбору персоналу цінують людей, які вміють пояснити «чому». Відточуйте своє вміння ефективно доносити ідеї та переконувати колег у тому, що в їхніх інтересах наслідувати ваш приклад. І це дозволить вам досягти всіх вершин на роботі.
Співпраця
Високофункціональні команди можуть досягти більшого, ніж кожна окрема людина, і організації це знають. Дізнайтеся, як ваші сильні сторони поєднуються з сильними сторонами колег, щоб розробити найкращий спосіб досягнення спільної мети.
Адаптивність
Єдина постійна річ у житті та бізнесі — це зміни. Щоб виділитися у 2024 році, прийміть цю реальність, візьміть із собою позитивний настрій та зберігайте неупереджений професіоналізм у стресових ситуаціях.
Емоційний інтелект
Емоційний інтелект (ЕІ) — це здатність керувати власними емоціями та розуміти емоції оточуючих людей. Існує п'ять ключових елементів ЕІ: самосвідомість, саморегуляція, мотивація, емпатія та соціальні навички. Люди з високим рівнем ЕІ можуть визначити, що вони відчувають, що ці почуття означають і як ці емоції впливають на їхню поведінку та, у свою чергу, на інших людей. Керувати емоціями інших людей трохи складніше — ви не можете контролювати їхні почуття та поведінку. Але якщо ви зможете визначити, які емоції стоять за їхньою поведінкою, ви краще розумітимете, звідки вони беруться і як краще з ними взаємодіяти.
Високий рівень ЕІ поєднується з сильними навичками міжособистісного спілкування, особливо у сфері управління конфліктами та комунікації — найважливішими навичками на робочому місці. Співробітники, здатні до саморегуляції своїх емоцій, часто можуть уникати прийняття імпульсивних рішень — вони думають об'єктивно, перш ніж діяти. Вміння співпереживати та розуміти — найважливіша частина командної роботи; здатність пояснити поведінку людини прихованою емоцією допоможе вам налагодити стосунки та змусити інших почуватися почутими. На індивідуальному рівні усвідомлення своїх почуттів — перший крок до того, щоб не дозволяти цим почуттям керувати вами. Усвідомлення того, що ви відчуваєте і чому допоможе вам змиритися з цими почуттями, а потім продуктивно рухатися вперед.
Потрапивши до списку найбільш затребуваних навичок, потреба в емоційному інтелекті наголошує на важливості того, як ми реагуємо та взаємодіємо з нашими колегами.
Залиште відповідь