Методи захисту днища автомобіля від корозії

У процесі виробництва автомобілів захисту від корозії приділяється велика увага. Всі металеві частини кузова проходять кілька етапів обробки, після яких на них утворюється багатошарове покриття. Саме воно захищає метал від негативного впливу зовнішніх факторів і перешкоджає розвитку корозії. Але тільки-но цілісність лакофарбового шару порушується, на оголеному залізі відразу з’являються жовті плями іржі.

Що викликає появу корозії

Днище автомобіля найбільш схильне до появи сколів і глибоких подряпин на ЛФП. Це викликано тим, що саме ця частина кузова найчастіше піддається ударам під час наїзду на перешкоди і ями, страждає від каміння, що вилітає з-під коліс.
Метал, який позбувся захисного лакофарбового шару, починає ржавіти за контакту з водою. Ще однією причиною появи іржі є вплив на залізо хімічно агресивних дорожніх реагентів, якими обробляють дорожні покриття в холодну пору року. Якщо після осінньо-зимового сезону встановити машину на гідравлічні домкрати та уважно оглянути днище, то напевно можна буде помітити сліди корозії. Якщо своєчасно не вжити заходів, іржа поширюватиметься на глибші шари металу, поки не проїсть днище наскрізь.

Способи захисту днища від корозії

Тривалий та ефективний захист від окислювальних процесів металу забезпечують антикори. Сьогодні автовласники можуть вибирати з декількох видів складів:

  1. На масляній основі. Їх виробляють з нафтопродуктів. Засоби мають в’язку текучу структуру і добре заповнюють усі дефекти металу. Захист від негативних зовнішніх впливів забезпечується завдяки утворенню водостійкої повітронепроникної плівки. Однак її не можна назвати стійкою, тому обробку кузова масляним антикором потрібно проводити кілька разів на сезон.
  2. Воскові. Ці засоби густіші, ніж масляні, але також утримуються на поверхнях протягом невеликого часу. Їх часто застосовують для обробки важкодоступних ділянок днища. Перед нанесенням таких складів не потрібно повністю зачищати уражену іржею ділянку. Завдяки водонепроникній плівці доступ кисню і вологи до металу припиняється, тому окислювальні процеси сповільнюються.
  3. Бітумні. Ці склади на основі бітуму з додаванням каучуку після застигання утворюють щільну, тверду і стійку до стирання плівку. Перевагою цього покриття є еластичність, завдяки якій воно не тріскається і не злущується за деформації днища.
  4. Полімерні. Антикори на полімерній основі мають високу адгезію до металу, формують еластичне та стійке захисне покриття, яке надійно ізолює метал від зовнішніх впливів.

Антикорозійну обробку днища можна провести і самостійно. Але щоб нанести антикор на всі важкодоступні ділянки, доведеться демонтувати деякі елементи кузова. Це може викликати складнощі, тому краще доручити цю роботу професіоналам.

Exit mobile version