Майже 20 тисяч стриян оформили е-квиток «Socium». Куди звертатись та як отримати?

Сучасна автоматизована системи оплати проїзду вже успішно працює у трьох громадах – Стрийській, Грабовецько-Дулібівській та Моршинській ОТГ. Цей програмний комплекс розробила та впровадила ІТ -компанія ТОВ «Українські геоінформаційні системи», а оператором АСООП виступило ТОВ «ГІС-СЕРВІС».

З часу існування вже майже 20 тисяч стриян оформили персоналізовану соціальну картку «Socium» та скористалися комфортними, електронними послугами у громадському транспорті. Тому в межах інформаційної кампанії «Ви запитуєте – ми відповідаємо» оператор АСООП – ТОВ «ГІС-СЕРВІС надає актуальну інформацію про е-квиток «Socium» й для інших пільгових категорій громадян.

Чи можна ще отримати персоналізовану соціальну картку «Socium»?

– Так, якщо перебуваєте у реєстрах пільгових категорій громадян у Стрийській, Грабовецько-Дулібівській чи Моршинській ОТГ, то Вам слід звернутися в один із ЦНАПів за місцем проживання.

Що необхідно мати зі собою у ЦНАПі: 

1) паспорт громадянина України, чи ID карту;

2) ідентифікаційний код (довідка чи код на на ID-картці);

3) пенсійне посвідчення (або документ, що підтверджує статус пільговика).

Звертаємо Вашу увагу, що виготовлення персоналізованої картки для пільговиків є безкоштовним 

Що робити з е-квитком «Socium» при зміні статусу пільговика?

– Особи, які змінили тип пільгової категорії, можуть й надалі використовувати свою персоналізовану соціальну картку «Socium» для проїзду в громадському транспорті. При оновленні статусу, умови її використання автоматично змінюються у базі даних реєстру е-квитків. Оскільки, картка – це, по суті, лише ключ до власного профілю користувача громадського транспорту.

Куди звертатися якщо не працює соціальна картка «Socium»? 

– Якщо не працює картка, то Вам також слід звернутися у ЦНАП, в якому відповідальні працівники володіють усіма інструментами для її перевірки. Також наголошуємо, що при видачі картки кожна з них ретельно перевіряється.

Що робити якщо соціальну картку «Socium» пошкоджено чи загублено?

– Якщо персоналізована соціальна картка «Socium» загублена чи пошкоджена, пасажир має обов’язково звернутися у ЦНАП, де:

1) фахівці проведуть перевірку справності картки за допомогою спеціального інструменту;

2) якщо картка не працює — запропонують отримати нову;

3) оплативши послуги з виготовлення дублікату, вартістю 100 грн, пільговик має пред’явити у ЦНАПі рахунок;

4) відтак, отримує нову соціальну картку е-квиток «Socium».

Пам’ятайте , що лише перша соціальна картка е-квиток «Socium» видається безкоштовно. 

Чи можуть школярі користуватися соціальною карткою «Socium»?

– Так, у Стрийській ОТГ школярі, які навчаються у ЗОШ мають право на 45 пільгових поїздок на місяць та можуть отримати персоналізовану соціальну картку «Socium» у ЦНАПах, у разі наявності їх у погоджених списках зі шкіл. 

Опісля завершення навчання у школі, якщо вони не належатимуть до інших пільгових категорій, то не зможуть надалі використовувати свою персоналізовану соціальну картку для безкоштовного проїзду в громадському транспорті. Проте, можуть придбати загальну транспортну картку «Socium» у доступних локаціях продажу карток та продовжувати користуватися безконтактною оплатою проїзду у громадському транспорті. Водночас, пільгова картка буде автоматично заблокована. 

Подавав документи на соціальну картку е-квиток, не отримав. Що робити?

– Відмінність персоналізованої соціальної картки «Socium» полягає у тому, що на її виготовлення не потрібно чекати впродовж тривалого часу, як інколи буває в інших операторів АСООП. Друк та видача такої картки «Socium» відбувається одразу при реєстрації у ЦНАПах.

Час видачі – 5 хвилин, за наявності Вас у реєстрах пільговиків, поки що, Стрийської , Грабовецько-Дулібівській або Моршинської ОТГ (перелік партнерів постійно розширюється).

Долучайтеся до єдиного українського електронного квитка «SOCIUM»!

Прес-служба

ТОВ «Українські геоінформаційні системи»

Exit mobile version