Фото: pixabay Попит на бренди з Китаю в кількісному вираженні зріс на 42% в минулому році
Xiaomi і Realme тепер займають дві лідируючі позиції на російському ринку, зазначає Reuters.
Китайські смартфони Xiaomi та Realme стали займати понад 70% російського ринку на тлі припинення постачання інших брендів після початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну. Про це повідомляє інформагентство Reuters у понеділок, 17 квітня. «Сплеск смартфонів у Китаї стався після того, як Samsung і Apple скоротили продажі в Росії через війну проти України. Китайські виробники Xiaomi і Realme тепер займають дві лідируючі позиції на російському ринку», — наголошується в повідомленні. РФ стає все більш залежною від Китаю, різко збільшивши використання юаня, збільшивши постачання енергоносіїв до КНР і почавши продавати більше китайських автомобілів, зазначає ЗМІ. Росія намагається відмовитися від західних технологій. Кремль наказав чиновникам, які беруть участь у підготовці до президентських виборів 2024 року, припинити використання iPhone через побоювання, що пристрої вразливі для західних спецслужб. «Попит на бренди з Китаю в кількісному вираженні зріс на 42% до минулого року, а їхня сумарна частка склала понад 70%», — зазначають російські рітейлери. Крім того, рітейлерери в 2022 році почали продавати знижені в ціні смартфони, пропонуючи російським споживачам більш дешеві альтернативи, оскільки західні санкції сприяли економічному спаду і падінню заробітної плати. Нагадаємо, через війну, яку РФ розв’язала проти України, американська технологічна компанія Nvidia повністю залишила російський ринок. Також ринок РФ залишив виробник будматеріалів Holcim та багато інших компаній і брендів. Ринок нових люксових автомобілів у Росії впав на 53%
Залиште відповідь