Як обіграти букмекера за допомогою математичних розрахунків

В англійській для нав’язливої ідеї обіграти букмекера є спеціальний термін – «beat the bookie». Скільки існує гральний бізнес, стільки люди роздумують над цим питанням і навіть пишуть книги на цю тематику. Серед різноманітних переможних стратегій розглядалися довгострокові ставки, збір ключів із соціальних мереж, машинне навчання та багато інших методів.

Далі всіх у вивченні питання «як обіграти букмекера» просунулися троє японських вчених. Вони вирішили зробити неможливе та провели дослідження, яке принесло позитивний результат у сфері спортивних ставок. Результати незабаром були оприлюднені, а облікові записи вчених заблоковані букмекерами.

Головне про дослідження

Звичайно, ніщо не заважає людям, які володіють математичними знаннями, покращити досвід японських учених та вивчивши рейтинг казино онлайн, зібрати необхідні дані для аналізу

Для цього дослідження автори вирішили зібрати дані про 479,440 футбольних матчів, включаючи 818 ліг з усього світу. Інформація про ставки була отримана з баз даних букмекерських контор. Розрахунки проводилися десять років і додатково були підкріплені п’ятьма місяцями активних ставок на спорт на реальні гроші у букмекерських конторах.

Методологія, параметри та результат

Дослідження проходило у період із січня 2005 року по червень 2015 року та охопило декілька етапів.

  • Для початку вчені вирішили розглянути 80 команд із ймовірністю 0.0125. Для кожної з цих 80 команд було виділено показники середньостатистичної тактики та точний прогноз для кожного матчу.
  • Потім було розглянуто стратегії, які могли призвести до прибуткових ставок. Іноді букмекери пропонують акції та бонуси онлайн казино, щоб залучити більше ставок на певні результати. Наприклад, якщо одна команда вважається фаворитом у матчі, букмекери можуть збільшити виплати за перемогу аутсайдера, щоб залучити більше ставок та зменшити свої втрати.
  • Подальші розрахунки велися за формулою: Pcons = Preal (ймовірність результату матчу) — α (коригування, що зазвичай становить 0.034, 0.057 і 0.037 для результатів 1, X і 2 відповідно).
  • Експерименти проводились на програмному симуляторі з кінцевими ставками у певних букмекерських конторах. Точні прогнози становили близько 44.4%, що принесло віртуальний прибуток у розмірі 3.5% або 98.865 доларів після 56 спроб із початковою ставкою в 50 доларів за кожну гру. Порівняно з довільними ставками, ймовірність успішного прогнозу становила лише 38.9%.
  • Далі дослідники вирішили використовувати не кінцеві ставки, а проміжні ставки тривалістю від 1 до 5 годин, і навіть початкові ставки. У цьому випадку результати виявилися обнадійливими.
  • Після етапу симуляції розпочалася реальна гра на гроші через віртуальний кабінет букмекера. Програма автоматично знаходила найвигідніші варіанти футбольних матчів на основі певних критеріїв. За результатами п’яти місяців гри порівнювалися результати із даними на сайті.

Отримані результати були вражаючими, але ймовірність того, що ця стратегія ґрунтується на випадковості, була оцінена як приблизно 0.089. Це викликало занепокоєння у букмекерів, які почали блокувати облікові записи дослідників. Це ускладнило вибірку турнірів, і маленька вибірка могла призвести до незначних помилок. Роботу було зупинено. Однак це не означає, що в майбутньому хтось не зможе її повторити і вдосконалити.

Exit mobile version