Незручні умови контрактів з постачальниками, прив'язка до обсягів замовлення, розфокусування через велику кількість підрядників, відсутність знижок та можливості заощадити, несвоєчасні постачання — це проблеми, з якими часто стикаються відділи закупівель в ресторанах та офісах великих компаній. Однак, в сьогоднішніх реаліях цей процес можна максимально спростити. Про те, як автоматизувати закупівлі HoReCa та офісам — розповіли фахівці Всеукраїнського сервісу доставки продуктів Zakaz.ua.
Чим більше постачальників, тим більший ризик, що один з них не виконає своїх зобов'язань. У таких ситуаціях найкращим рішенням усунення цих ризиків є зменшення кількості підрядників, щоб звільнитися від зайвої паперової роботи, вибір лише найнадійніших партнерів і налаштування якомога централізованішого процесу закупівлі. Це не тільки зручно, але й покращує безпеку та прозорість процедури, а також знижує витрати, зокрема і на логістиці.
Завдяки розвитку ринку e-grocery в Україні сьогодні закупівлю необхідних товарів можна здійснювати через сервіси доставки. Зокрема зручно автоматизувати цей процес для HoReCa дозволяє онлайн доставка продуктів Zakaz.ua. Адже послугами сервісу активно користуються не лише b2c-клієнти. Кілька років тому компанія заклала стратегію сталого розвитку, одна з цілей якої передбачає активний розвиток напряму продажів бізнес-клієнтам. Серед в2в-клієнтів Zakaz.ua — HoReCa, офіси, благодійні та громадські організації.
"Ми детально вивчили потреби кожної групи клієнтів для створення індивідуальних пропозицій. Наприклад, офіси більше звертають увагу на швидку доставку та простий документообіг. HoReCa — на доступ до широкого асортименту товарів, який рідко змінюється, на якість продуктів та ціни. А благодійні фонди та громадські організації часто мають запит на фасування замовлення та комплектацію продуктових наборів. При цьому усіх бізнес-клієнтів об'єднує бажання отримувати оперативну комунікацію, лояльні пропозиції та якісний сервіс. Послуги нашої компанії успішно закривають всі ці потреби. Zakaz.ua вже полегшив життя сотням підприємств та компаній, які регулярно роблять закупівлі всього необхідного максимально зручно, швидко і за доступними цінами. Серед наших бізнес-клієнтів такі компанії як-от: Ubisoft Ukraine, JYSK Україна, Ощадбанк, G.Bar, Укртелеком, ZMIST BAR, Євразія, Галя Балувана, БФ "Український проєкт Милосердя", БФ "Зростай в родині” тощо”, — розповідає Андрій Курський, СЕО Zakaz.ua.
Заклади громадського харчування регулярно замовляють на Zakaz.uа продукти для поповнення запасів на кухні, тоді як інші компанії та підприємства закуповують товари для забезпечення життєдіяльності офісу: каву, чай, цукор, печиво, цукерки, фрукти, обіди для співробітників, серветки, канцелярію, побутову хімію і багато іншого.
Як працюють закупівлі для HoReCa та як спростити процес
Для невеликих ресторанів чи кав'ярень закупівлі не є складним процесом, хоча й тут є певні підводні камені. Але коли мова йде про мережі закладів харчування з декількома виробничими локаціями, ситуація ускладнюється. Розгляньмо поширені проблеми, які зазвичай виникають у багатьох мережах в процесі закупівель, і варіанти, як їх можна вирішити.
Як правило, ресторани мають одного або декількох менеджерів із закупівель. Вони телефонують і домовляються з постачальниками, самі перевіряють ціни і ведуть записи на папері або в Excel. Якщо проґавити знижку або не встигнути замовити свіжу рибу, фрукти, овочі, зелень або м'ясо — ресторан втрачає гроші. Однак, менеджери — не єдині співробітники, які можуть впливати на терміни поставок і вартість інгредієнтів. Часто формують списки одночасно кілька співробітників мережі: шеф-кухарі, закупники та менеджери. На жаль, здебільшого це робиться нашвидкоруч і деякі запити можуть просто банально загубитися серед папірців. Централізована ж закупівля дозволяє уникнути неточного формування списку.
Наприклад, на сайті та у мобільному додатку Zakaz.ua в профілі користувача можна завчасно формувати кошик необхідних товарів, наглядно бачити увесь список товарів, контролювати та редагувати їх закупівлю — необхідну кількість, вагу, бюджет тощо. У будь-який момент закупник швидко за кілька кліків може оформити замовлення, обрати зручне вікно доставки, адресу та формат оплати замовлення — готівка, карта або безготівковий розрахунок.
"Для клієнтів Zakaz.ua обирають найкращі продукти з прилавків супермаркету та комплектують ними замовлення наші професійні персональні шопери, які регулярно проходять навчання та інструктаж в тренінговому центрі компанії. Вони вміють визначити ступінь зрілості будь-яких фруктів та овочів, знають, що таке калібрування, уважно перевіряють усі терміни придатності, цілісність товарів та якість їх пакування. Нашими партнерами виступають відомі ритейлерські мережі, які дотримуються стандартів безпеки харчових продуктів і гарантують якість своєї продукції. Вони мають відповідні сертифікати та документи, а зберігання та реалізація продукції відповідає всім міжнародним нормам НАССР”, — зазначає Євген Нетреба, комерційний директор Zakaz.ua.
При замовленні ви також можете вибрати альтернативу для заміни товару в разі його відсутності в магазині: автоматична заміна чи безпосереднє спілкування з шопером телефоном або в чаті). І, за необхідності, написати коментарі до товарів у кошику. За кожним b2b-клієнтом закріплюється персональний менеджер, який готовий завжди надати підтримку у вирішіні будь-яких ситуацій та врахувати особливі потреби, щодо оформлення чи кур'єрської доставки замовлення.
Важливо зазначити, що в Zakaz.ua немає обмежень відносно об'єму та габаритів замовлення. Тобто, замовляти продукти можна в прямому сенсі слова тоннами! Компанія часто опрацьовує подібні великі замовлення від в2в-клієнтів. До прикладу, найбільше доставлене замовлення Клієнту Zakaz.ua важило майже 5 тонн.
Як можна заощадити при закупівлях через сервіс доставки
-
Як вже раніше згадувалося, заощадження відбуваються на логістиці. Адже якщо ви співпрацюєте з сервісом доставки Zakaz.ua, то вам не потрібен власний закупник з автомобілем, якому доведеться платити чималу зарплатню, а також сплачувати рахунки за паливо.
-
Ціни на товари в онлайн-вітринах на сайті Zakaz.ua відповідають цінам на поличках супермаркетів. Тобто, сервіс працює без націнки.
-
Постійно діють спеціальні ціни на гуртові закупівлі.
-
З деякими ритейл-партнерами Zakaz.ua має програми лояльності для b2b-клієнтів, що також дозволяють заощаджувати кошти на доставці. Наприклад, в мережі гіпермаркетів Ашан діє акція, за умовами якої замовлення на суму від 3000 грн і вагою до 40 кг доставляються безкоштовно.
-
Суттєва економія на закупівлі товарів можлива також завдяки акціям та знижкам, які постійно пропонують ритейлери на ряд товарів. Завдяки цьому фактору подекуди можна отримати продукти значно дешевше, ніж під час прямої закупівлі від того чи іншого постачальника. Наприклад, деяким клієнтам Zakaz.ua вже вдалося знизити витрати на 10-15% завдяки цьому фактору.
Централізована закупівля продукції дає змогу оптимізувати процеси та знизити витрати. Це важливий етап у реорганізації процесів закупівель. Як результат, співпраця закладу з сервісом доставки дозволить скоротити кількість постачальників та не оформлювати з кожним із них кіпу документів, договорів, рахунків тощо. Це зекономить ваш час, нерви, кошти й підвищить якість всього циклу діяльності.
Залиште відповідь