Новини Дрогобицький район Дрогобич Трускавець Дрогобичводоканал застерігає, що через незавершене будівництво дороги до Трускавця місто може залишитися без води
15 лютого, бригада КП «Дрогобичводоканал» провела ремонт перелому магістрального чавунного водопроводу діаметром 630 мм у районі новозбудованої дороги до Трускавця.
Причиною перелому у КП “Дрогобичводоканал” вважають навантаження у вигляді земляного насипу над трубопроводом, який будівельники утворили в процесі будівництва дороги. В комунальному підприємстві зазначають, що проєкт будівництва об’їзної передбачав винесення водогонів у захисний футляр, однак цього досі не зроблено, а неодноразові звернення до замовника будівництва не дали жодних результатів.
“У місці будівництва дороги створено насип 6-8 м, що здійснює навантаження на два магістральні водопроводи, які пролягають під дорогою і ними подається вода до Дрогобича та села Модричі. Попередньо КП «Дрогобичводоканал» неодноразово зверталося до замовника будівництва обʼїзної дороги до Трускавця – Львівоблавтодору та Львівської облдержадміністрації з проханням завершити проєкт. Адже ним було передбачено виніс цих водогонів у захисний футляр. Підприємство отримувало лише відписки. Виносу трубопроводів дотепер не зроблено”, – зазначають у КП Дрогобичводоканал.
Перелом водогону стався на відстані за 20-25 м від насипу над дорогою. Там створено ще один штучний земляний насип на приватній ділянці. Цей насип один водопровід покрив повністю, другий частково. Саме другий водопровід переламався, але працівникам водоканалу за допомогою спецтехніки вдалося добратися до нього і полагодити.
“Якщо наступного разу аварія виникне під дорогою, підприємство не зможе її ліквідувати і частина споживачів залишаться без води на невизначений час”, – попередили у КП “Дрогобичводоканал”
Ця ситуація спонукала керівництво Дрогобицького водоканалу в черговий раз порушувати проблему перед Львівською облдержадміністрацією, а також звертатися до керівництва Трускавецької ОТГ як власника землі у цій місцевості.
На нову об’їзну виділили 225 млн грн
Нагадаємо, будівництво нової об’їзної дороги в межах державної програми “Велике будівництво”, як альтернативу дорозі Дрогобич-Трускавець, у зв’язку із карстовими проваллями розпочали будувати у серпні 2020 року. У підрядній організації Автомагістраль-Південь її обіцяли завершити до кінця 2021 року, але цього не сталося.
Після початку повномасштабного вторгнення росії роботи зупинили. Загальна вартість ділянки довжиною 3,8 км склала 225 млн грн.
У серпні 2022 року DrogMedia повідомляла, що Нова об’їзна Трускавця зазнала руйнувань ще до здачі в експлуатацію
15 лютого 2025 року поблизу Стебника утворилося третє провалля. Тож зараз існує ризик ще й обвалу опори ЛЕП, що відповідно може порушити енергопостачання споживачів.
Залиште відповідь