ТОВ «Львівгаз збут» змушене прийняти рішення про припинення з 1 жовтня особистого прийому побутових споживачів природного газу в своїх відділеннях.
Нагадаємо, що з 1 травня 2022 року всіх побутових клієнтів компанії було автоматично переведено до постачальника «останньої надії». Усі наші спроби відновити роботу в секторі постачання блакитного палива для потреб населення не зустріли розуміння з боку державних інституцій.
Попри це впродовж останніх п’яти місяців ми забезпечували стабільну роботу наших відділень і персоналу, щоб надавати підтримку клієнтам.
Починаючи з 01.10.2022 року особистий прийом побутових споживачів здійснюватиметься лише в центральному відділенні за адресою: м. Львів, вул. Шевченка, 111А, двічі на тиждень: у вівторок та четвер з 9.00 до 16.00 (обідня перерва 13.00-14.00).
При цьому в усіх точках контакту на інформаційних стендах загального доступу побутові споживачі можуть отримати інформацію щодо прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів. Крім того, ми продовжуємо підтримувати роботу наших онлайн-сервісів та контакт-центру.
Надіслати заяву на повернення переплати або помилково сплачених коштів до ТОВ «Львівгаз збут» можна на нашу поштову адресу: 79039, м. Львів, вул. Шевченка, 111А або на електронну скриньку: contact@lvgaszbut.com.ua
Інформація про порядок повернення коштів, сплачених на рахунок ТОВ «Львівгаз збут», роз’яснення щодо необхідних документів та бланк заяви опубліковані на вебсайті компанії.
Графік обслуговування бізнес-клієнтів не змінюється.