Успішність бізнесу в сьогоднішніх умовах сьогодні є неможливою без використання різних каналів взаємодії з покупцями та замовниками включно з фізичними точками, мобільними пристроями та вебсайтами. Водночас використання різних за функціоналом ІТ-систем часто призводить до виникнення проблем взаємодії між системами та відповідно структурними підрозділами, виробничими ділянками та/або філіями. Використання набору інтегрованих модулів з відкритими кодами Odoo ERP, дозволяє успішно охопити всі потреби та/або підрозділи певної компанії, включно з CRM – системою управління відносин з клієнтами, електронною комерцією, бухгалтерським обліком, виробництвом, складськими операціями, точками продажу тощо.
В чому переваги повністю інтегрованої програми Odoo
Модулі, з яких складається програма Odoo, ідеально інтегровані між собою, тому використання вказаної програми не викликає жодних труднощів та є максимально зручним. Odoo ERP є оптимальним рішенням для малого бізнесу та підприємств з середнім обсягом продаж (ERP це система у вигляді програмного забезпечення, впровадження якого сприяє оптимізації роботи бізнесу, зменшенню витрат, підвищенню продуктивності виробництва)
Завдяки впровадженню Odoo ERP-системи власники бізнесу можуть організувати процеси:
- автоматизації планування, обліку та витрат ресурсів різними структурними підрозділами підприємства чи закладу торгівлі;
- формування комерційних пропозицій, підтверджених електронними підписами та/або оплатою в режимі онлайн;
- масових e-mail розсилок з налаштуванням шаблонів та SMS-маркетингом.
Впровадження системи дозволить автоматизувати процеси закупівель, налаштувати автоматичне складання звітів про отримані доходи, балансових звітів про рух грошових коштів та здійснювати ефективне управління складовими витрат. Окремі інтегровані модулі системи дозволяють автоматизувати роботу з персоналом, включно з оцінкою ефективності роботи окремих працівників, складанням табелів обліку робочого часу та графіків відпусток.
В чому основне призначення ERP системи
Впровадження систем ERP на об’єктах малого чи середнього бізнесу сприяє підвищенню ефективності його роботи через автоматизацію збору даних задля забезпечення росту продаж, оптимізації певних виробничих процесів та зниження можливих ризиків через покращення співпраці та взаємодії між окремими відділами та структурними підрозділами.
Малі та середні підприємства, які працюють на ринку торгівлі, займаються виробництвом чи надають послуги, можуть скористатися програмою SAP Business One ціна якої є цілком доступною, а її впровадження дозволить швидко адаптуватися до змін на ринку, аналізувати та прогнозувати основні тенденції його розвитку.