Все більша увага акцентується на психічному здоров’ї людини. Тренд зачіпає і роботодавців, тож вони включають психологічну допомогу до програм медичного страхування. Співробітники та корпорації отримують вигоду від такого підходу.
Робітники, які залишають місце роботи
Бувають ситуації, коли керівник знаходить високопрофесійного працівника з ідеальним резюме та гарячими амбіціями. Він виглядає готовим присвятити життя роботі та демонструє дивовижні результати. Та в один прекрасний день висловлює бажання звільнитися. Навіть, залишаючись, його темп зменшується. Він більше віддається соціальним мережам чи азартним розвагам сайту https://igrovyeavtomati.com.ua/gralni-avtomaty-vid-1-grn/. Це свідчить про вигорання працівника.
Вигорання – серйозна проблема, визнана ВООЗ. Його викликають фактори:
- Зовнішні: тривалі та інтенсивні навантаження, дисбаланс між роботою і відпочинком, несприятлива психологічна офісна атмосфера в офісі, конфлікти в колективі;
- внутрішні: часто залишаються непоміченими (перфекціонізм, гіпервідповідальність, самооцінка і висока чутливість до критики).
Психологи зауважують, ніхто не застрахований від вигорання. Особливо робітники, чиї професії пов’язані з творчістю та спілкуванню з людьми. Ключові працівники віддані компанії найбільше піддаються вигоранню. Розставання з такими фахівцями часто негативно впливає на бюджет компанії. Новому працівнику потрібен час для досягнення того ж рівня продуктивності.
Запрошений психолог здатний допомогти співробітникам уникнути вигорання. Основні завдання спеціаліста:
- Вчить людину піклуватися про себе;
- допомагає працівникам врегулювати емоційне напруження;
- допомагає вести діалог з керівниками про навантаження, домовлятися про прийнятний обсяг роботи, навчає перфекціоністів приймати реальність;
- скеровує на шлях конструктивної реакції на критику.
Бувають ситуації коли різні відділи конфліктують між собою.
Як психолог сприяє вирішенню конфліктів на роботі
Конфлікти – неодмінна частина робочого процесу. Психолог допомагає ефективно їх вирішувати. Він виступає посередником, допомагаючи колегам:
- Висловлювати думки;
- слухати одне одного;
- досягати компромісів.
Людина проводить більшу частину життя на роботі. Їй не завжди легко відділити особисті проблеми від професійних. Кожен другий працівник визнає, сімейні та особисті труднощі впливають на його продуктивність.
Керівник може запропонувати співробітникові, котрий «вигорів», відпустку або провести з ним конструктивний діалог. Психолог допомагає зменшити вплив особистих проблем на роботу. Він забезпечує грамотну підтримку, дозволяючи співробітнику висловлювати почуття та виражати негативні емоції.