Канцелярію використовують щодня, тому її зручно використовувати як інструмент пасивної реклами. Логотипи та іншу корпоративну символіку часто наносять на блокноти, адже це універсальні й корисні в офісі або вдома предмети.
Готову продукцію презентують не тільки співробітникам, а й видають діловим партнерам або клієнтам. Блокноти з логотипом, слоганом, контактами постійно нагадують про компанію. Коли символіка перед очима, простіше згадати про організацію та звернутися до неї знову.
Створення макета для фірмового блокнота
Дизайн брендованої поліграфії залежить від загального корпоративного стилю та має відповідати йому. Так, у макеті потрібно використовувати звичні для бренду шрифти, кольори, зображення, при цьому лого стає ключовим елементом дизайну. Його необхідно розмістити на видному місці, зробити чітким, добре помітним та узгодити з іншими складовими обкладинки.
Не завадить розмістити й додаткову інформацію, наприклад, слоган, лаконічний опис, корисні поради тощо. Шрифт має бути читабельним, текст — лаконічним та зрозумілим. Окрім дизайну обкладинки, варто приділити увагу оформленню внутрішнього блоку сторінок. Щоби користувачеві було зручніше, можна зробити клітинку або лінійку, нанести нумерацію, колонтитули.
Як можна використовувати брендовані блокноти
Такий виріб стане важливою складовою корпоративного стилю та інструментом пасивної реклами. Залежно від потреб бізнесу та запитів клієнтів для друку можна використовувати різні формати, найбільший попит мають А4, А5, А6.
Брендований блокнот використовують як:
- корпоративний презент, подарунок працівникові, клієнту, партнеру;
- елемент для впізнаваності бренду — коли інформація постійно знаходиться перед очима, її простіше запам’ятати;
- роздатковий матеріал — наприклад, під час ділових конференцій, бізнес-презентацій;
- предмет для комунікації та трудової дисципліни.
Блокнот із логотипом — це елемент корпоративного стилю, носій пасивної реклами. Замовити виготовлення фірмової канцелярії з використанням сучасних технологій зручно в компанії «ВІП Принт».