Автоматизація обліку закупівель: можливості програми

Закупівлі товарів – звичайний процес на підприємстві, яке працює у сфері торгівлі або надає послуги. Це процедура придбання продукції у постачальника для подальшого використання або перепродажу клієнтам. Її потрібно попередньо планувати, щоб раціонально витрачати бюджет компанії.

Щоб отримувати хороший прибуток, важливо купувати для перепродажу товари, які користуються попитом. Визначити показники продажів для кожного нелегко, особливо якщо різних найменувань і категорій багато. Для цього найкраще користуватися спеціальною програмою, створеною на основі хмарних технологій.

Що являє собою сервіс для автоматизації

USAP.ONLINE – система, створена для малого бізнесу, великих підприємств, інтернет-магазинів. Допомагає прискорити й спростити торговельні процеси, уникнути помилок і зняти зайве навантаження з персоналу. Облік закупівель, товарів, складу в програмі точний, простий і завжди надає актуальні дані.

Сервіс легко налаштовується та працює з будь-якими категоріями товарів, у тому числі підакцизними. За його допомогою просто організувати гуртові або роздрібні закупівлі, зарезервувати певну кількість товарів, щоб оплатити пізніше, реєструвати дані постачальників. У програмі доступні дані щодо заборгованості, можна вести відтермінування платежів.

USAP.ONLINE – це система електронного обліку закупівель, товарних залишків та інших процесів на підприємстві, яка працює на основі хмарних технологій. Так, користувачеві не доведеться купувати дороге обладнання для серверної чи наймати програмістів, адміністраторів. Доступ до інформації можливий зі смартфона, планшета чи комп’ютера – достатньо під’єднатися до інтернету.

Функції програми: більше можливостей для користувача

USAP.ONLINE допоможе оптимізувати велику кількість рутинних процесів. За його допомогою простіше не тільки планувати закупівлі, але й в цілому вести бізнес. Керівник завжди отримує актуальні, автоматично сформовані звіти щодо прибутків та витрат, залишків товарів на різних торговельних точках, показників продажів.

Серед можливостей хмарного сервісу:

  • ведення повного обліку товарів, що знаходяться на складі. Можна додавати скільки завгодно філій, об’єднувати їх у групи, відкривати доступ для їхніх керівників;
  • відстеження запасів. Система завжди знає, скільки позицій знаходиться на складі на цей момент, тому інвентаризація перетворюється на простий і зрозумілий процес;
  • контроль заборгованості та касових розривів. Коли є можливість постійно бачити суми витрат і прибутку, керівник точно знає, якою має бути виторг на кінець дня;
  • ведення обліку наявних коштів. За допомогою системи можна виставляти інвойси, відкладати оплату на інший термін, проводити інші дії з фінансовими активами;
  • нарахування зарплати співробітникам, контроль підзвітних коштів та осіб.

У програмі також передбачено функціонал для відстеження ефективності менеджерів. Можна виставляти їм задачі та спостерігати за виконанням, бачити точний час прибуття на роботу, встановити, в чию зміну сталася нестача. Сервіс дозволить здійснювати розрахунки з клієнтами готівкою або з картки, у том числі продавати в кредит.

Охочим дізнатися більше про USAP.ONLINE надається пробний період користування 14 днів. Після завершення цього терміну можна вибрати тариф, який найбільше відповідає потребам. Встановлювати програму не потрібно, достатньо щомісяця вносити оплату, передбачену пакетом.

Хмарний сервіс – оптимальне рішення для автоматизації бізнесу, можливість спростити більшість робочих процесів.