На відео, яке поширюється мережею, зафіксовано відмову пілота злітати через проблеми з двигуном

Мережею поширюється відео, на якому знято, як пілот оголошує пасажирам, що він відмовляється летіти, бо сумнівається в безпеці повітряного судна. Судячи з усього, рішення далося йому нелегко, адже "перестраховка" могла обернутися запізненням сотень пасажирів у справах, інформує Ukr.Media.

Цією історією поділився пасажир зі США. За його словами, він летів з Лос-Анджелеса на Гаваї рейсом авіакомпанії American Airlines.

"Все йшло гладко до 8:45 ранку, коли пілот нашої авіакомпанії American Airlines (AA) повідомив, що на кухні протікає кран. Приїхали механіки, і майже через годину стало зрозуміло, що вони не можуть це полагодити. Екіпаж був не надто задоволений, тому що, за їхніми словами, літак простояв у ангарі всю ніч, тож все мало працювати", — пише пасажир.

"Нам усім довелося вийти з літака, і ми сподівалися, що в AA з'явиться новий літак (одна з переваг польотів великою авіакомпанією з одного з її хабів). Стюардеси сказали всім чекати подальших вказівок у зоні видачі багажу", — продовжує мандрівник.

За його словами, у другий борт усі сіли швидше:

"Перевага повторної посадки в літак у тому, що вдруге все проходить набагато швидше, оскільки всі знають, де їхні місця і куди класти багаж. У мене також було сильне дежавю, і це було схоже на фільм "День бабака"".

Капітан привітав пасажирів на борту і сказав, що потрібно почекати, поки завантажать багаж. Однак під час демонстрації правил безпеки одна зі стюардес сказала по гучному зв'язку: "Зупиніть демонстрацію, нам потрібно повернутися до виходу на посадку".

Спочатку стюардеси подумали, що вони просто забули якісь документи, але виявилося, що справа в чомусь серйознішому.

Капітан звернувся по гучному зв'язку і сказав: "Невелика проблема з тиском масла, неполадки з другим двигуном. Ми зараз розмовляємо з відділом технічного обслуговування. Вибачте, що це зайняло так багато часу, але зараз все гаразд. Будь ласка, потерпіть ще кілька хвилин".

Через 25 хвилин капітан знову звернувся по гучному зв'язку і сказав: "Тиск масла в другому двигуні зростає, і літаку знадобиться заміна паливного фільтра, коли він повернеться з Гаваїв. Коротше, виникло питання з датчиками тиску палива. Мені сказали, що все окей і можна летіти, але у мене інше відчуття. Я не піду на зліт, якщо не буду до кінця впевнений, що з літаком все гаразд. Тож… нехай це і перестраховка з мого боку, але я відмовляюся… Не знаю, якою буде ваша реакція, але це один з тих рідкісних випадків. На жаль. Краще так, ніж летіти шість годин над водою, ризикуючи в будь-який момент неприємностями. Ось такі справи. Вибачте, що у вас через мене випав такий ранок. І дякую заздалегідь за ваше терпіння. Але зараз всім доведеться покинути літак".

Це викликало оплески пасажирів.

З третьої спроби пасажири все ж змогли злетіти.

Пілот зіткнувся з дилемою: злетіти, довірившись технічній службі, або перестрахуватися. Він вибрав друге, незважаючи на можливе невдоволення пасажирів.

Такі рішення приймаються нечасто, але вони є частиною культури безпеки, на якій будується сучасна авіація. Бувають випадки, коли пілоти злітають, нічого не повідомивши пасажирам, і в більшості випадків все закінчується благополучно. Однак історія знає приклади, коли ігнорування найменших несправностей ставало причиною трагедій.

Джерело