Багато людей переконані, що для того, щоб сколотити пристойний стан, займаючись бізнесом, просто необхідно створити щось абсолютно екстраординарне і неймовірно корисне для людей. Щось, що змушувало б їх витрачати на товар великі гроші. І в цілому цей постулат справедливий, інформує gazetapo.lviv.ua.
Більшість доларових мільйонерів заробляли свій стан завдяки сміливості представити на ринку винаходи, які полегшували людям життя, робили його комфортним. Укупі з грамотною маркетинговою кампанією це і приносило результати. Класичним прикладом може стати успіх Генрі Форда, який практично з нуля створив автомобільну промисловість. Але не можна стверджувати, що заробити на якихось дріб'язкових з вигляду речах неможливо. Прецеденти такого роду у світі бізнесу траплялися і продовжують траплятися.
Кришки ємностей в нижній частині
Сьогодні такого роду упаковка для рідких субстанцій стала вже звичною. На прилавках магазинів можна побачити в ній кетчупи, шампуні, гелі для душу тощо. Але мало хто знає, що в історичній перспективі це порівняно недавній винахід, який вперше побачив світ у 1991-му році.
Автором вважається Пол Браун, якому вдалося настільки вдало розрекламувати зручність нового флакона, який спочатку призначався для шампунів, що чотири роки потому його фірма разом з патентом вже коштувала близько 14 мільйонів доларів США. Він зробив безліч невдалих спроб, перш ніж винайшов кришку, яка не дозволяє рідині випливати з перевернутої пляшки, наприклад, від кетчупу Heinz.
Плед з рукавами
Ця досить дивна, на перший погляд річ — плед, оснащений у верхній частині рукавами. Але він несподівано полюбився мільйонам людей у всьому світі. Звичайно, у цьому є раціональне зерно. Адже, накриваючись звичайним пледом, людина змушена істотно скоротити діапазон своїх рухів, щоб перебувати в теплі. І саме ця проблема була вирішена Скоттом Болейном, який придумав оснастити традиційний плед рукавами. Тепер ми його знаємо як снаггі.
Про рівень доходу бізнесмена від свого винаходу історія замовчує. Але кількість проданих пледів з альтернативним дизайном вже в перший рік, що складає 20 млн примірників, говорить саме за себе.
Реклама на сайті
Ідея розміщувати рекламу на сайті прийшла молодому студенту з Англії Алексу Ма, який у віці 21 року був істотно стурбований оплатою значних рахунків за навчання. В результаті він зробив оголошення про продаж місця для реклами на своєму сайті, де розташовувався мільйон пікселів всередині сітки 1000х1000 пікселів. Кожну точку на екрані він продавав за 1 долар.
Ідея виявилася настільки вдалою, що Алекс майже миттєво став отримувати відгуки від підприємців, які бажали розширити рекламну кампанію своєї продукції. Не дивно, що незабаром фінансові проблеми винахідливого студента були сповна вирішені. До речі, кожен піксель на цій сторінці клікабельний і веде прямісінько на сайт рекламодавця.
Бактерицидний лейкопластир
Сьогодні цей предмет вважається необхідним у будь-якій аптечці для надання першої медичної допомоги при порізах. Стерильна поверхня запобігає попадання в рану інфекції і хвороботворних бактерій. Накладається він у лічені хвилини, і дуже зручний у використанні. Цей винахід прославив і збагатив одного з розробників всесвітньо відомої компанії Johnson & Johnson майже століття тому. Ідея прийшла йому в той неприємний момент, коли його дружина випадково порізалася, готуючи обід.
Залиште відповідь