Цей серійний підприємець заробляє великі гроші на «нудному» бізнесі. Засновник і генеральний директор Servify ділиться своєю історією про те, як зробити бізнес успішним. Він розкриває секрети, як робив свій перший крок до успіху і завойовував довіру інвесторів, інформує gazetapo.lviv.ua.
Servify в Мумбаї — одна з найбільших у світі компаній із післяпродажного обслуговування та залучення клієнтів. Заснована у 2014 році, вона стала другим його "дітищем", після того як його перше підприємство придбала велика німецька компанія. За короткий проміжок часу Servify може похвалитися партнерством із більш ніж 45 компаніями. Деякі з них — OnePlus, Godrej, Panasonic і Reliance Jio. Це був тернистий шлях, але наприкінці чекав неймовірний успіх і великі гроші.
Камінь спотикання
Маючи досвід роботи у сфері послуг, працюючи з такими великими брендами, як Nokia, Tata, LG і Samsung, Прабхакар зрозумів, що післяпродажне обслуговування ненадійне. Він бачив можливість у цій неефективній і незадовільній ситуації.
Післяпродажне обслуговування не є найприбутковішою частиною, більше прибутків приносить продаж. Але це важлива для споживачів ніша, яку потрібно навчитися використовувати. Але більшість підприємців, задумавши відривати сервісні центри або майстерні, приречені на провал. Компанія Прабхакар виникла як мобільний додаток для управління життєвим циклом послуг для електронних продуктів.
Що спонукало ризикнути?
Щоб змусити його ризикувати, Прабхакару довелося долати різні перешкоди. Своїм послідовникам він каже: «В основному існує думка, що маржа нижчеав післяпродажному бізнесі, оскільки вона є операційно-інтенсивним підприємством. Усі зацікавлені в продажу продукту, мало хто хоче потрапити у сферу післяпродажного обслуговування. Я зіткнувся з фундаментальними проблемами, такими як: залучення людей до участі в підприємстві, пошук інвесторів, які розуміють такий складний бізнес. Але Прабхакару не здався, він досяг того, щоб його бізнес вийшов на новий рівень.
Як народжувалося рішення?
Щоб подолати всі труднощі, Прабхакар зробив акцент на дизайнерське мислення та технології. Він зауважив, що багато проблем вирішуються, якщо ми приймемо та застосуємо технологічні рішення. «Я застосував підхід дизайнерського мислення в поєднанні з технологічним рівнем і нашою внутрішньою структурою активів і світла, щоб впоратися з труднощами. Це швидко дало результати та призвело до значної ефективності», — стверджує Прабхакар.
Прабхакар використовував технологію для об'єднання декількох видів послуг. Такі різні підрозділи, як ремонтні центри, системи інвентаризації, контакт-центри, логістичні провайдери об'єдналися із використанням технології Servify. «Ми об'єднали розрізнені організації, усунули неефективність і забезпечили радикальну прозорість», — сказав ефективний менеджер.
Перші результати
Технічне рішення показало диво за найкоротший час. Менш ніж за чотири роки Servify змогла як утвердитися, так і досягти високої ефективності. Прабхакар ділиться своїм ще одним бізнес-хаком: «Ми досягли висот завдяки незначному зростанню операційних витрат».
Коли внутрішні операції компанії прийшли нормалізувалися, знайти інвестора стало легко. На сьогодні Servify може похвалитися успішним залученням трьох раундів фінансування, останнім із яких є фінансування на суму 15 мільйонів доларів від Iron Pillar. У нього також є Blume Ventures і Beenext як партнери. Servify є багатонаціональною компанією, що представлена в 30 країнах.
Так, читати це, можливо, нудно, але це не розвага, а бізнес-стратегія. Вона довела своє право на існування і стала ще одним успішним підприємством бізнесмена.
Залиште відповідь